Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήρια δήλωση Δρόσου Παρασκευά: Η τελευταία μου θητεία αφιερώνεται εξ ολοκλήρου στην Φωκίδα...


 Φίλες και φίλοι,

  ολοκληρώθηκε η εκλογική διαδικασία και με την ευκαιρία θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με τη ψήφο σας.
   Ευχαριστώ τον Δημήτρη Αναγνωστάκη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου. 
 Τους συνυποψήφιους μου, Αντώνη, Γιώργο, Γιώτα, Κωνσταντίνα, και Παύλο. 

 Τον Πρόεδρο και το Σωματείο που στάθηκαν στο πλευρό μου.

  Πολλοί ήσασταν δίπλα μου και  σας ευχαριστώ ξεχωριστά τον καθένα σας.

 Θέλω να συγχαρώ δημόσια τον Φάνη Σπανό για την εκλογή του. Τον φίλο μου τον Γιώργο Δελμούζο, τον Χρήστο Δούρο και τον Μπάμπη Φάκο για την εκλογή τους, με τους οποίους θα συνεργαστώ για το καλό της Φωκίδας. 

  Για να μη λέω πολλά, σας δηλώνω ότι η τελευταία μου θητεία στην αυτοδιοίκηση αφιερώνεται εξ ολοκλήρου στη Φωκίδα μας και δεσμεύομαι να μην υπάρξει άλλη χαμένη ευκαιρία για το τόπο μας. 

 Δρόσος Παρασκευάς 
Περιφερειακός Σύμβουλος Π. Ε. Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου