Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Η νεαρή καλλιτέχνις/διπλωματούχος Σορβόνης Χρύσα-Αριάδνη Κουσελά από το Σερνικάκι, υποψήφια βουλευτής Φωκίδος με το ΜέΡΑ25...


  Αγαπητή/Αγαπητέ Συμπολίτη,

  Ονομάζομαι Χρύσα-Αριάδνη Κουσελά και έχω καταβολές από το Σερνικάκι Φωκίδας, από την οικογένεια Σκουρλέτου.

   Διαμένω περιστασιακά στο Χρισσό λόγω της επιμέρους ενασχόλησής μου ως αγρότισσα, στον Ελαιώνα της Άμφισσας.
 Είμαι εκπαιδευτικός-πτυχιούχος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της Σορβόνης. Έχω εργαστεί μεταξύ άλλων, στο Εθνικό και Οπτικοακουστικό Αρχείο της Ελλάδας, στο Αρχείο της ΕΡΤ και στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

   Είμαι ιδρυτικό μέλος του ΜέΡΑ25 και υπήρξα συνεργάτης του Γιάνη Βαρουφάκη. 
 Υποστήριξα από τους πρώτους δημόσια τον αντιμνημονιακό αγώνα του, όπως και άλλων συντρόφων το 2015, και τη συνέπειά του/τους απέναντι στη λαϊκή εντολή του Δημοψηφίσματος. Το 2016 δημιούργησα το πρώτο Αντιμνημονιακό Πολιτικό Κόμικ στην Ελλάδα με τον χαρακτηριστικό τίτλο WOW(εκδόσεις Πατάκη), όπου αναδεικνύει τις δραματικές επιπτώσεις της μνημονιακής πολιτικής στη χώρα μας καθώς και τη διαπραγμάτευση του τότε υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη στην αρένα των eurogroup . 
 Από το 2011 έως σήμερα, βρίσκομαι μέσα και δίπλα στην κοινωνία αγωνιζόμενη με την πολιτική και κοινωνική μου δράση για την Δημοκρατία, για το Κοινωνικό Σύνολο και για τις Ευπαθείς Ομάδες. Η συμμετοχή μου αντανακλάται μέσω των κοινωνικά αλληλέγγυων ραδιοφωνικών μου εκπομπών στην ΕΡΤopen, της δράσης μου σε κινήματα και δομές αλληλεγγύης, αλλά και της υποστήριξής μου ενάντια στη ρατσιστική βία και στην άνοδο του φασισμού στη χώρα μας. 

  Σε αυτές τις εθνικές εκλογές, με το ΜέΡΑ25 να έχει δημιουργήσει ένα άμεσα εφαρμόσιμο και συνεκτικό πρόγραμμα για την Ελλάδα, αλλά και γνωρίζοντας προσωπικά τις ιδιαιτερότητες, τις ανάγκες, και ταυτόχρονα τα μοναδικά προτερήματα που έχει ο ιστορικός και με παγκόσμιο ενδιαφέρον τόπος μας, η Φωκίδα, επιλέγω να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία των πολιτών.

   Η υποψηφιότητά μου ως Βουλευτής στο νομό μας είναι μια συνειδητή επιλογή. Αγωνίζομαι για μια Ελλάδα με οντότητα, για μια Ελλάδα του Πολιτισμού, για μια Ελλάδα παραγωγική, με εθνική κυριαρχία και οικονομική ανεξαρτησία. 
  Ως μη επαγγελματίας πολιτικός και με πρόδηλη την απέχθεια προς την κομματοκρατία που κρατά την πατρίδα μας δέσμια των πελατειακών σχέσεων, σε καλώ να μου δώσεις την δύναμη εντός του Ελληνικού Κοινοβουλίου να αγωνιστώ επιτέλους για την ευημερία των πολλών και όχι των «λίγων και εκλεκτών»! 

  Δώσε μια ευκαιρία στους νέους ανθρώπους που αγαπούν τη Φωκίδα και τη χώρα μας. 

 Δώσε δύναμη και φωνή στο ΜέΡΑ25, γιατί η ΦΩΝΗ μας πρέπει να ακουστεί στη ΒΟΥΛΗ. 

 Χρύσα Αριάδνη Κουσελά - 
Υποψήφια Βουλευτής Φωκίδας
 με το ΜέΡΑ25

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου