Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Αυτός είναι ο νεότερος υποψήφιος πρόεδρος ΝΟΔΕ στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας... στην Φωκίδα ο νέος άνθρωπος του Κυριάκου Μητσοτάκη!


 Αυτός είναι ο νεότερος υποψήφιος πρόεδρος ΝΟΔΕ στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

 MarketNews.gr

Σταματάκου Σταματίνα

 

  Αρχικά, ο ΣΥΡΙΖΑ έθεσε θέμα ηλικίας έχοντας για πρόεδρο έναν 35χρονο, άρχισαν να τον ακολουθούν και άλλα κόμματα βάζοντας σε κρίσιμες θέσεις νέους ανθρώπους, δεν είναι τυχαίο ότι εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής είναι ο 35χρονος Παύλος Χρηστίδης και εκπρόσωπος Τύπου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων η 35χρονη Μανταλένα Παπαδοπούλου. 
  
    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δείχνει κι εκείνος να επιλέγει την ανανέωση και να προτιμά νέους ανθρώπους. Έτσι, ενόψει των αυριανών εσωκομματικών εκλογών της Νέας Δημοκρατίας στο MarketNews.gr ψάξαμε και βρήκαμε το νεότερο υποψήφιο για προεδρο ΝΟΔΕ. Τον λένε Δημήτρη Τζήμα, είναι υποψήφιος πρόεδρος για τον νομό Φωκίδας, μόλις 29 ετών, απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ και έχει ως μεγάλη του αγάπη τον Ναυτικό Όμιλο Ιτέας. Τον ρωτήσαμε ποιος είναι, τι περιμένει και γιατί να τον ψηφίσουν την Κυριακή.  
Πες μας από που κατάγεσαι, τι σπούδασες και που εργάζεσι; 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ιτέα, όπου κατοικώ και εργάζομαι ως λογιστής-φοροτεχνικός και σύμβουλος Ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων. Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με το πέρας των σπουδών μου εργάστηκα ως ασφαλιστικός σύμβουλος μεγάλου πολυεθνικού ομίλου, ως σύμβουλος Ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων σε αναπτυξιακή εταιρία της Αθήνας και ως σύμβουλος του υπουργού Εθνικής Άμυνας για θέματα διεθνών σχέσεων κατά την περίοδο 2014 – 2015.
Για ποιο λόγο ένας νέος άνθρωπος επιλέγει σε αυτή τη χρονική συγκυρία να ασχοληθεί ενεργά με την πολιτική και συγκεκριμένα με τη Νέα Δημοκρατία;
Η αλήθεια είναι πως δεν είναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι ενεργά με την πολιτική. Η ενασχόληση μου ξεκίνησε ως έφηβος μέσα από την ΟΝΝΕΔ. Ως πρωτοετής φοιτητής της ΑΣΟΕΕ εντάχθηκα αμέσως στην ΔΑΠ. Εκεί κατάλαβα πως από την πολιτική εξαρτάται όλη μας η ζωή. Περάσαμε δύσκολα ως φοιτητές. Καταλήψεις, επιθέσεις από τους αναρχικούς, η σχολή μας μόνιμο κέντρο διακίνησης ναρκωτικών και παραεμπορίου από παράτυπους μετανάστες, χαμένα μαθήματα γιατί κάποιες ομάδες φοιτητών δε γούσταραν τον καθηγητή κλπ. Έτσι, λοιπόν, στα 18 μας, με τον πιο σκληρό τρόπο, μάθαμε πως από την τιμή του ψωμιού ως την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του παππού μου τα πάντα είναι θέμα πολιτικής επιλογής. Είναι για εμένα αδιανόητο να βλέπω ανθρώπους της ηλικίας μου να μην ασχολούνται. Πολύ περισσότερο σήμερα στην άθλια κατάσταση που βρίσκεται η χώρα. Για εμένα δυο ήταν οι επιλογές, ή να μεταναστεύσω στο εξωτερικό ή να μείνω εδώ και να παλέψω για να αλλάξω τα πράγματα. Με την εκλογή του Κυριάκου στην προεδρία της ΝΔ η απάντηση ήταν αυτονόητη και συστρατεύτηκα μαζί του.
Τι πιστεύεις ότι έχεις να κερδίσεις, να χάσεις και να δώσεις από την ενεργή ανάμειξή σας στην πολιτική;
Το τι έχω να κερδίσω νομίζω το απάντησα προηγουμένως. Νίκη για εμένα είναι η αλλαγή πολιτικής μέσα από την οποία θα βελτιωθεί η ζωή όλων μας. Να χάσει κανείς από την πολιτική έχει πολλά. Χρόνο με την οικογένεια του ή τους φίλους του, χρήματα, κάποιες φορές θα χάσει το κουράγιο του, θα απογοητευτεί. Και κακά τα ψέματα, θα χάσει και πελάτες όταν επιχειρεί στην ελεύθερη αγορά όπως εγώ! Στο τέλος όμως του «ταξιδιού» ο ισολογισμός θα είναι θετικός. Θα ξέρω πως έδωσα ό,τι μπορούσα για να αλλάξω τα πράγματα και να αφήσω πίσω μου κάτι καλύτερο στα παιδιά μου, που ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσω. Σίγουρα αυτό που μπορώ να δώσω είναι οι εμπειρίες μου και οι ικανότητες μου στην οργάνωση και τον εκλογικό αγώνα, φρέσκες ιδέες που θα «μπολιάσουν» την παράταξη στο Νομό μας και θα μας ανοίξουν στην κοινωνία ώστε να ακουστούν οι θέσεις μας.
Είναι γνωστή η σχέση σου με το Ναυτικό Όμιλο Ιτέας. Όποιος δει τα προφίλ σου στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης διαπιστώνει τη μεγάλη σου αγάπη. Δεν το βλέπουμε, όμως, στο βιογραφικο που δημοσιεύσατε με την υποψηφιότητά σου. Γιατί; Τι άλλο κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου πλην της εργασίας σου και της πολιτικής;
Η αλήθεια είναι πως την περίοδο αυτή η δουλειά μας καταναλώνει τον περισσότερο χρόνο. Με την υπέρογκη φορολογία πρέπει να δουλέψουμε διπλά για να έχουμε το κέρδος που είχαμε κάποτε. Ο Ναυτικός Όμιλος Ιτέας είναι η δεύτερη μεγάλη μου αγάπη, με πρώτη τη μητέρα μου. Ασχολήθηκα με το πόλο από παιδί στην θέση του τερματοφύλακα και από τότε παθιάστηκα. Σήμερα ο ρόλος μου στην ομάδα πόλο του ΝΟΙ είναι αυτός του γενικού Αρχηγού και είμαι πολύ περήφανος καθώς με αυτά τα παιδιά, που νιώθω πλέον αδέρφια μου,  έχουμε καταφέρει, μια μικρή επαρχιακή ομάδα, αφιερώνοντας πολύ χρόνο και πολλά χρήματα, να συμμετέχουμε τα τελευταία τρία χρόνια στην κατηγορία της Β Εθνικής στοχεύοντας την επόμενη εβδομάδα που έχουμε τα πλέι οφ στο επόμενο βήμα. Οι λόγοι, λοιπόν, που δεν τον ανέφερα είναι αφενός γιατί κάτι που αγαπάς τόσο πρέπει να το προστατεύσεις και αφετέρου γιατί πάντα μου ήταν αντιπαθής η πολιτικοποίηση του αθλητισμού και η οπαδοποίηση της πολιτικής.
Γιατί ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας να επιλέξει εσάς την Κυριακή κι όχι κάποιον συνυποψήφιό σας; Τι περισσότερο ή διαφορετικό έχετε εσείς από τους άλλους;
Νομίζω πως έδωσα κάποια στοιχεία του ποιος είμαι ώστε να με επιλέξει κάποιος παραπάνω. Το σημαντικό για εμένα είναι, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της Κυριακής, η παράταξη την επόμενη μέρα να βγει ενωμένη και δυνατή. Ο αγώνας είναι ένας και σε αυτόν δεν περισσεύει κανείς. Η Νέα Δημοκρατία στις ερχόμενες εκλογές πρέπει να αναδειχθεί πρώτη και ο Κυριάκος Μητσοτάκης Πρωθυπουργός. Γιατί αξίζουμε περισσότερα!

marketnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου