Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Ο Λάμπρος Ρόδης υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον Σπανό...

Βιογραφικό

  Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Ορχομενό, στη γη των Μινυών, στην Παναγιοφρούρητη πόλη της Βοιωτίας. Είμαι δημοσιογράφος, μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου, μέλος του Δ.Σ. του Ελληνικού Τμήματος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων και βραβευμένος με την τιμητική διάκριση για τον Περιφερειακό Τύπο το 2018 από το Ίδρυμα Προαγωγής της Δημοσιογραφίας Αθ. Μπότση. Είμαι παντρεμένος με την Φανή Πανταζή, Οικονομική Διπλωμάτη στο Υπουργείο Εξωτερικών, με καταγωγή από τη Λιβαδειά και την Ξηρονομή Βοιωτίας και έχουμε αποκτήσει δύο γιους. Έχω εργαστεί σε θέσεις ευθύνης σε ημερήσιες πολιτικές και οικονομικές εφημερίδες, στην τηλεόραση, στον τοπικό και περιφερειακό Τύπο. Το 2009 ίδρυσα την πρώτη ηλεκτρονική εφημερίδα για τον Ορχομενό και τη Στερεά Ελλάδα «ORCHOMENOS PRESS» με σκοπό η τοπική μου κοινωνία να έχει «τη δική της φωνή». Από το 2011 διευθύνω την εβδομαδιαία περιφερειακή εφημερίδα «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ» με έδρα την Άμφισσα. Εκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος Ορχομενού για πρώτη φορά το 2006. Επανεκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος το 2010, με καθήκοντα Αντιπροέδρου του Δ.Σ. και το 2014 για τρίτη συνεχόμενη φορά, όπου και αναδείχθηκα για δύο θητείες Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ορχομενού. Υπήρξα ο «νονός» του κουμπαρά για το Αρχαιολογικό Πάρκο Ορχομενού, ο πρώτος δηλαδή πολίτης που μαζί με τον Σταύρο Μπένο δώσαμε «σάρκα και οστά» σ` ένα όραμα δεκαετιών για τον ιστορικό Ορχομενό. Μέσα από την ενεργό συμμετοχή μου στα κοινά και ως μέλος της Δημοτικής Αρχής, έβαλα την υπογραφή μου στη συνδιαμόρφωση της τελικής πρότασης, η οποία ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, όπως και μια σειρά από πολλά έργα υποδομής για τον Δήμο Ορχομενού. 

  Είμαι υποψήφιος γιατί… 

   Η τιμητική πρόταση του Φάνη Σπανού να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του, μου δίνει τη δυνατότητα να σταθώ δίπλα του ως ένας χρήσιμος συνεργάτης του. Ζω και δραστηριοποιούμαι στη Στερεά Ελλάδα, καταγράφω και συμμετέχω σε όλα τα σημαντικά της γεγονότα, πιστεύω στην ενεργή συμμετοχή των πολιτών και μέσα από τη δουλειά μου ενισχύω καθημερινά την περιφερειακή συνείδηση. Είμαι αποφασισμένος να εκπροσωπήσω τους πολίτες της Βοιωτίας και στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, γιατί ξέρω να αγωνίζομαι! Ένας νέος Στερεοελλαδίτης με εμπειρία, με όρεξη, με όνειρα, με αγάπη για τη γη μας και τους ανθρώπους της. Εύχομαι και ελπίζω να είμαι και η επιλογή σας.

1 σχόλιο: