Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Αντιδήμαρχοι του δήμου Δελφών


                       

              Οι Αντιδήμαρχοι του δήμου Δελφών παραμένουν ως έχουν με αυξημένες μάλιστα αρμοδιότητες.   Δεν αλλάζουν και αναβαθμίζονται ως προς τα καθήκοντά τους και την άσκηση εξουσίας, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την υπογραφή ενταλμάτων κλπ.
   Η απόφαση αφορά τους θεματικούς αντιδημάρχους. 
Ο Αντιδήμαρχος Γραβιάς και Παρνασσού και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης «Αμφικτυονίες» κ. Θανάσης Μανανάς, δεν αναφέρεται διότι εξακολουθούν να ισχύουν τα της εποπτείας του στις δύο περιοχές ευθύνης του.   


 Η απόφαση αναφέρει:  


(Τροποποίηση της με αριθμό 16/2011 Απόφασης Δημάρχου)
Ο Δήμαρχος Δελφών
Aφού έλαβε υπ’ όψιν:
1.Τα άρθρα 58 και 59 Ν.3852/2010
2.Τον ισχύοντα Ο.Ε.Υ. (Φ.Ε.Κ. 2185/Β΄/29.09.2011) του Δήμου
Δελφών
3.Την ισχύουσα νομοθεσία
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Τροποποιούμε την με αριθμό 16/2011 Απόφαση μας ως εξής:

Α. Στην Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτα Λαΐνη - Κολλιαλή
μεταβιβάζουμε τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά: α. Tης Διεύθυνσης
Οικονομικών Υπηρεσιών, β. Της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών
και γ. Του Αυτοτελούς Τμήματος Παιδείας – δια Βίου Μάθησης,
Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, καθώς και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων με όλες ανεξαιρέτως τις αρμοδιότητες που
περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Την προεδρεία της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου κατ’
άρθρο 74 παρ. 1 του Ν.3852/2010.
3. Τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
4. Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
5. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της
οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής που αφορούν
τις υπηρεσίες ευθύνης της.
6. Έχει την εποπτεία και χορηγεί τις άδειες του προσωπικού των
υπηρεσιών που εποπτεύει. Δεν χορηγεί τις άδειες των Προϊσταμένων
των Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοικητικών Υπηρεσιών,
καθώς και του Προϊσταμένου του Αυτοτελούς Τμήματος Παιδείας – δια
Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, τις οποίες
χορηγεί ο Δήμαρχος.
7. Εκδίδει τις πράξεις και υπογράφει κάθε έγγραφο που
προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για το διορισμό και τις κάθε είδους
υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού των κεντρικών και των
αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου.
8. Υπογράφει τις συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις κάθε
είδους διαγωνισμού και ασκεί όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που
προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία περί προμηθειών και παροχής
υπηρεσιών, που έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου και
αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης της.
9. Συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά
εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από
την αρμόδια υπηρεσία του δήμου και αφορούν προμήθειες και παροχή
υπηρεσιών στις υπηρεσίες ευθύνης της.
10. Συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των
δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του
δήμου και αφορούν δαπάνες που με τη παρούσα απόφαση δεν έχει
προβλεφθεί η μεταβίβαση της αρμοδιότητας σε άλλη ή άλλον
Αντιδήμαρχο.
11. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις, αποφάσεις και άδειες που
προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και
αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Β. Στον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Ταγκαλή μεταβιβάζουμε
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά: α. Της Διεύθυνσης
Τεχνικών Υπηρεσιών, β. Της Διεύθυνσης Πολεοδομίας (Διεύθυνση
Υπηρεσίας Δόμησης), και γ. Του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής
Αστυνομίας του Δήμου, καθώς και των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου με όλες ανεξαιρέτως τις αρμοδιότητες που
περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για κάθε πρόστιμο ή άλλο
διοικητικό μέτρο που εισηγούνται ή επιβάλλουν για οποιοδήποτε λόγο οι
παραπάνω υπηρεσίες εκτός των παράνομων πλαισίων και πινακίδων
(ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001) και αυτών που προβλέπονται στους
κανονισμούς ύδρευσης – αποχέτευσης και καθαριότητας.
3. Είναι πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου
κατ’ άρθρο 74 παρ. 1 του Ν.3852/2010.
4. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της
οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής που αφορούν
τις υπηρεσίες ευθύνης του.
5. Έχει την εποπτεία και χορηγεί τις άδειες του προσωπικού των
υπηρεσιών που εποπτεύει. Δεν χορηγεί τις άδειες των Προϊσταμένων
των Διευθύνσεων Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (Διεύθυνση
Υπηρεσίας Δόμησης), καθώς και του Προϊσταμένου του Αυτοτελούς
τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας, τις οποίες χορηγεί ο Δήμαρχος.
6. Υπογράφει τις συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις κάθε
είδους διαγωνισμού και ασκεί όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που
προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία περί έργων, προμηθειών και
μελετών, που έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου και
αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης του.
7. Συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά
εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από
την αρμόδια υπηρεσία του δήμου και αφορούν έργα, προμήθειες και
μελέτες στις υπηρεσίες ευθύνης του.
8. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις, αποφάσεις και άδειες που
προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και
αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Γ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Ευστάθιο Μαντζώρο μεταβιβάζουμε
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά της Διεύθυνσης
Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου με όλες ανεξαιρέτως τις αρμοδιότητες
που περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για την επιβολή κάθε
προστίμου ή άλλου διοικητικού μέτρου που προβλέπεται στους
κανονισμούς ύδρευσης – αποχέτευσης και καθαριότητας καθώς και την
επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες
πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).
3. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της
οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής που αφορούν
τις υπηρεσίες ευθύνης του.
4. Έχει την εποπτεία και χορηγεί τις άδειες του προσωπικού των
υπηρεσιών που εποπτεύει. Δεν χορηγεί τις άδειες του Προϊσταμένου
της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, τις οποίες
χορηγεί ο Δήμαρχος.
5. Υπογράφει τις συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις κάθε
είδους διαγωνισμού και ασκεί όλες τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που
προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία περί προμηθειών, μελετών,
εργασιών και παροχής υπηρεσιών, που έχουν προβλεφθεί στον
προϋπολογισμό του Δήμου και αφορούν τις υπηρεσίες ευθύνης του.
6. Συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά
εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από
την αρμόδια υπηρεσία του δήμου και αφορούν υπηρεσίες, μελέτες,
εργασίες και προμήθειες στις υπηρεσίες ευθύνης του.
7. Σε συνεργασία με την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου,
συμβάλλεται με τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και τον Οργανισμό
Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας, σε περιπτώσεις που αφορούν επεκτάσεις
και συντηρήσεις δικτύων κοινής ωφελείας ή μηχανισμούς ελέγχου των
εγκαταστάσεων ύδρευσης, αποχέτευσης και ηλεκτρισμού, δύναται δε να
συμφωνεί με τα άνω αντισυμβαλλόμενα νομικά πρόσωπα ως τρόπο
εξόφλησής τους το συμψηφισμό με απαιτήσεις του Δήμου έναντι αυτών
από εισπραττόμενα τέλη κλπ.
8. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις, αποφάσεις και άδειες που
προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και
αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Δ. Στην Αντιδήμαρχο κ. Ελένη Μπακολουκά μεταβιβάζουμε
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά: α. Του Αυτοτελούς
Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και Δημόσιας Υγείας
και β. του Αυτοτελούς Τμήματος Εμπορίου, Καταστημάτων και
Επιχειρήσεων με όλες ανεξαιρέτως τις αρμοδιότητες που περιγράφονται
στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της
οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής που αφορούν
τις υπηρεσίες ευθύνης της.
3. Έχει την εποπτεία και χορηγεί τις άδειες του προσωπικού των
υπηρεσιών που εποπτεύει. Δεν χορηγεί τις άδειες των Προϊσταμένων
ου Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και
Δημόσιας Υγείας και του Αυτοτελούς Τμήματος Εμπορίου,
Καταστημάτων και Επιχειρήσεων, τις οποίες χορηγεί ο Δήμαρχος.
4. Υπογράφει τις συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις κάθε
είδους διαγωνισμού και ασκεί όλες u964 τις αρμοδιότητες του Δημάρχου που
προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία περί προμηθειών, που έχουν
προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου και αφορούν τις
υπηρεσίες ευθύνης της.
5. Συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των
δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του
δήμου και αφορούν τις προμήθειες και επιδόματα στα Αυτοτελή
Τμήματα ευθύνης της.
6. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις, αποφάσεις και άδειες που
προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και
αφορούν τα Αυτοτελή Τμήματα που εποπτεύει.

Ε. Στον Αντιδήμαρχο κ. Βασίλειο Καραγιάννη μεταβιβάζουμε
τις καθ’  ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά του Αυτοτελούς Τμήματος
Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλιείας και Κτηνοτροφίας με όλες ανεξαιρέτως τις
αρμοδιότητες που περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της
οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής που αφορούν
την υπηρεσία ευθύνης του.
3. Έχει την εποπτεία και χορηγεί τις άδειες του προσωπικού της
υπηρεσίας που εποπτεύει. Δεν χορηγεί τις άδειες του Προϊσταμένου
του Αυτοτελούς Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλιείας και
Κτηνοτροφίας, τις οποίες χορηγεί ο Δήμαρχος.
4. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις, αποφάσεις και άδειες που
προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και
αφορούν την υπηρεσία που εποπτεύει.

Στ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Λεωνίδα Καραγιάννη μεταβιβάζουμε
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη συνολικά της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π. με
τις αρμοδιότητες που περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
2. Υπογράφει βεβαιώσεις, έγγραφα, δικαιολογητικά,
πιστοποιητικά και εκδίδει πράξεις και αποφάσεις που προβλέπονται
από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου που
σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες και αφορούν την
υπηρεσία που εποπτεύει.

Ζ. Στους κατά τόπο Αντιδημάρχους που έχουν ορισθεί με
την υπ’ αριθμ. 16/2011 Απόφασή μας, μεταβιβάζουμε και τις
παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Έχουν την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των
αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που λειτουργούν στις
Δημοτικές Ενότητες.
2. Έχουν την εποπτεία και χορηγούν τις άδειες του προσωπικού
των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που λειτουργούν στις
Δημοτικές Ενότητες, όπως αυτές προβλέπονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
3. Συνυπογράφουν τους βεβαιωτικούς καταλόγους που αφορούν
τα έσοδα των Δημοτικών Ενοτήτων.
4. Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες.
5. Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του
εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες.
6. Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών
κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Εξυπηρετούν και ενημερώνουν τους πολίτες για θέματα των
Δημοτικών Ενοτήτων.
8. Τελούν τους πολιτικούς γάμους στις Δημοτικές Ενότητες.
9. Έχουν την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός
των καταργούμενων Ο.Τ.Α. υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
10. Την οργάνωση και λειτουργία όλων των κτιρίων της δημοτικής
ενότητας, καθώς και των κάθε είδους αθλητικών εγκαταστάσεων αυτής.
11. Τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και
χώρων της Δημοτικής Ενότητας για Πολιτιστικές και Κοινωνικές
εκδηλώσεις, καθώς και των κάθε είδους αθλητικών εγκαταστάσεων.
12. Έχουν την ευθύνη οργάνωσης και διοίκησης του Ληξιαρχείου
στη Δημοτική Ενότητα.
13. Εκδίδουν τις άδειες και υπογράφουν κάθε έγγραφο ή
διακήρυξη που αφορά τη εγκατάσταση και εισαγωγή ζώων στους
βοσκότοπους στη Δημοτική Ενότητα.
14. Εκδίδουν βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικά
προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και
υπογράφουν ή εκδίδουν, άδειες, βεβαιώσεις και διοικητικά έγγραφα
που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του
Δήμου και αφορούν τις Δημοτικές Ενότητες.

--------------------------------------------------------------------------------------

1. Οι ανωτέρω καθ’ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες
μεταβιβάζονται εξ ολοκλήρου στους ως άνω ορισθέντες αντιδημάρχους και περιλαμβάνουν τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, βεβαιώσεων, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
2. Στις περιπτώσεις που οι προμήθειες ή η παροχή υπηρεσιών
αφορούν περισσότερες από μία υπηρεσίες του Δήμου, αλλά ανατίθενται
συνολικά, τις αρμοδιότητες του Δημάρχου ασκεί ο καθ’ ύλην αρμόδιος
αντιδήμαρχος στην υπηρεσία ευθύνης του οποίου αναλογεί το
μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης, ο οποίος υπογράφει και τις σχετικές
συμβάσεις, δημοσιεύει τις διακηρύξεις των διαγωνισμών και
συνυπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών.
3. Κατά τα λοιπά θέματα αρμοδιοτήτων, που τυχόν δεν
αντιμετωπίζει η παρούσα, ισχύει η υπ’ αριθμ. 16/2011 Απόφασή μας.
4. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα
«Διαύγεια», σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να
αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δ. ΦΟΥΣΕΚΗΣ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου