Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ανακοίνωση με νόημα από τον Γιώργο Δρακάκη


Ανακοίνωση Γιώργου Δρακάκη


Μέλους Ν.Ε. «Κοινωνικής Συμφωνίας» Φωκίδας 

Δημοτικός Σύμβουλος  Δήμου Δελφών

   
   Aνακοίνωση μας απέστειλε ο κ. Γιώργος Δρακάκης, πριν από λίγη ώρα, στην οποία περιγράφονται κάποια στοιχεία και συναισθήματα της προεκλογικής περιόδου που προβληματίζουν.
 Δεν  πρόκειται να σχολιάσουμε τα γραφόμενα  του μέλους της  Ν.Ε. της     «Κοινωνικής Συμφωνίας» Φωκίδας, γιατί νομίζουμε ότι δεν χρειάζεται ….


Ανακοίνωση Γιώργου Δρακάκη



    Μετά την δύσκολη απόφαση στην οποία οδηγήθηκα για τους λόγους που αναλυτικά περιέγραψα στην ανακοίνωση παραίτησής μου από την Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Φωκίδας αλλά και μετά  την προσχώρησή μου στο κόμμα της «Κοινωνικής Συμφωνίας» ως μέλος της Ν.Ε. Φωκίδας, οφείλω  δημόσια να επισημάνω κάποια πράγματα:

  Κατ΄ αρχήν θέλω να ευχαριστήσω τους  συμπολίτες μου για την απρόσμενη και  θερμή υποστήριξη  την οποία μου εκφράζουν, μετά την παραίτησή μου από το ΠΑΣΟΚ.
 Για μένα είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι  έπραξα καλώς που ακολούθησα το πολιτικό μου ένστικτο αλλά και το συναίσθημά μου σχετικά με την ευθύνη απέναντι στον τόπο.

 Είναι τόσοι πολλοί όσοι με συγχαίρουν για την πολιτική μου επιλογή που σχεδόν καλύπτουν τα παρασκηνιακά δρώμενα που ακολουθούν τα βήματα όλων μας αυτό το διάστημα.

  Προσωπικά, αντίθετα με τις ενέργειες όσων προσπαθούν απεγνωσμένα να διατηρήσουν με διάφορους τρόπους και «όργανα» το καθεστώς για το οποίο τόσα πολλά χρόνια κοπίασαν να στήσουν,  και οι οποίοι επιβεβαιώνουν διαρκώς  τα όσα ανέφερα στην επιστολή παραίτησής μου ( «Διαπιστώνω καθημερινά ότι αντί να παράγεται πολιτική,  κατέληξε το κόμμα να χρησιμοποιείται  σαν  παραμάγαζο εκλογικού  μηχανισμού  και σαν  μέσο διατήρησης  της εξουσίας και  της καρέκλας,  αυτών που το μόνο που γνωρίζουν είναι να λειτουργούν  παρασιτικά και κομματικοδίαιτα,  επιβαρύνοντας τον τόπο και την  χώρα»),
 δεν προτίθεμαι να μιλήσω αυτή την δεδομένη στιγμή για το παρασκήνιο των πιέσεων και των υπόγειων διαδρομών που υποχρεώνουν  κάποιους συντρόφους μου να υποχωρούν.

 Αυτό, όχι μόνο από πολιτική αξιοπρέπεια αλλά κυρίως  χάριν του πάλαι ποτέ αγώνα …τον οποίο εγώ ακόμη και τώρα τιμώ με την σιωπή και την αξιοπρέπειά μου.
  Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν ούτε καν να σιωπούν,   διότι  η ανασφάλεια της επόμενης μέρας και η παλιά συνήθεια του από-λαμβάνειν αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία της πολιτικής κουλτούρας και του χαρακτήρα τους.  

  Αυτή η ειδοποιός διαφορά με γεμίζει ικανοποίηση και σιγουριά για τα βήματά μου και την πορεία μου, η οποία άλλωστε χαρακτηρίζεται μόνο από επιτυχημένες εκλογικές δοκιμασίες, για τις οποίες ουδέποτε αμείφθηκα ή ζήτησα να αμειφθώ.

  Πράγμα που αφορά,  από όσο μπορώ να γνωρίζω, και το σύνολο των νέων μου συναγωνιστών,  οι οποίοι με γνώμονα την ιδεολογία τους και όχι τις υπάρχουσες και υποσχόμενες καρέκλες, ούτε τις υστερικές «προειδοποιήσεις», επέλεξαν την ηθική αξιοπρέπεια και την πολιτική συνέπεια.

 Για όλους τους παραπάνω λόγους, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω γι’ άλλη μια φορά, δημόσια τις ευχαριστίες μου και την ευγνωμοσύνη μου προς  όλους τους συμπολίτες μου γενικά,  που με στηρίζουν και με υποστηρίζουν, ανεξαρτήτως πολιτικών και κομματικών θέσεων και κατευθύνσεων.


                                                            Ευχαριστώ
                       
Γεώργιος Δρακάκης
Μέλος Ν.Ε. «Κοινωνικής Συμφωνίας» Φωκίδας 

Δημοτικός Σύμβουλος  Δήμου Δελφών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου