Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Η γνωστή ηθοποιός Φαίη Κοκκινοπούλου παρουσιάζει στην Άμφισσα το νέο συναρπαστικό της βιβλίο: Μπούκου...!!


 mpoukou-faih-kokinopoulou-mamaya-mythistorhma

   Η γνωστή ηθοποιός Φαίη Κοκκινοπούλου που κατάγεται από το Γαλαξείδι
θα παρουσιάσει στην Φωκίδα το νέο της συναρπαστικό μυθιστόρημα:  " Μπούκου"...

   Η παρουσίαση του βιβλίου θα πραγματοποιηθεί στις 21 Δεκεμβρίου 2016,  6.30 το απόγευμα στην αίθουσα Κορδώνη(ισόγειο) του Πνευματικού Κέντρου Άμφισσας...

  Μαζί της θα είναι η κριτικός και εκδότρια Χριστίνα Μανιά... το  "Μπούκου" είναι ένα συναρπαστικό ηθογραφικό βιβλίο, κοινωνικού χαρακτήρα που αφορά στην ιστορία μιας οικογένειας της Ελληνικής υπαίθρου...

  ...Μπούκου είναι το επώνυμο της ηρωίδας μου, λέει. 
  Στο παρακάτω απόσπασμα του βιβλίου που παραθέτω, αναφέρεται στην καταγωγή του επιθέτου της.
 

  «Ξαπλωμένη στο κρεβάτι του ιδρύματος, φορώντας μάλλινες «τσιμπιτερές» κάλτσες στα ξυλιασμένα μου ποδάρια, ειχα ανοίξει εγκυκλοπαίδειες και λεξικά προσπαθώντας να βρω άκρη με την καταγωγή του επιθέτου της οικογενείας μου. Μπούκου. Άραγε προέρχεται από τη λέξη μπουκιά; Μήπως κάποιος πρόγονος υπέφερε από μπούκωμα και του «κόλλησαν» το παρατσούκλι Μπούκου; Μήπως από το οσο μπούκο-τρύπιο κόκκαλο; Μήπως από τη βλάχικη λέξη μπουκουβάλα- μπουκιές ψωμιού ανακατεμένες στο τηγάνι με ζεστό λίπος ή βούτυρο;
Ναι, αυτή η εκδοχή μου φαίνεται η πιο πιθανή. Οι Μπουκαίοι είναι σαν μικρές μπουκιές ψωμιού, τσιγαρισμένοι σε τοξικό λίπος. Τρανς λιπαρά είναι. Μόνο που εγώ δεν είμαι γνήσια Μπούκου…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου