Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση Στάθη Κάππου για την Β Κυριακή των Περιφερειακών εκλογών...




  Φίλες και φίλοι μου, 
 από βάθος καρδιάς σας ευχαριστώ που και πάλι με τιμήσατε με την ψήφο σας. 

   Καθ' όλη τη διάρκεια της ενασχόλησής μου με τα κοινά, πορεύτηκα με ήθος και αξιοπρέπεια με γνώμονα σταθερές αξίες και αρχές, συνέπεια, εμπειρία και γνώση, εργατικότητα, και αποτελεσματικότητα. 

  Μοιραστήκαμε κοινές αξίες και κοινούς αγώνες!!
  Μαζί σας πάντα, το ίδιο έπραξα και κατά την τελευταία προεκλογική περίοδο με τη συμμετοχή μου στο περιφερειακό ψηφοδέλτιο του Φάνη Σπανού " Επιμένουμε στην Καρδιά της Ελλάδας". 

  Οι προσπάθειες όλων μας έφερε αυτό το αποτέλεσμα !! 
Την Κυριακή μένει για να ολοκληρωθεί αυτή η νίκη! 
 Εγώ με όλες μου τις δυνάμεις, όπου κι αν ταχθώ, θα συνεχίσω να είμαι δίπλα σας, όπως μέχρι σήμερα...

1 σχόλιο: