Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην Δ.Ε. Ιτέας ο Κώστας Παναγής...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ


του Κωνσταντίνου Παναγή
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Δελφών
Δ.Ε.  Ιτέας


  Αγαπητοί Συμπολίτες, 

   Σε όλη μου την ζωή έμαθα να λειτουργώ πάντα  με γνώμονα την πολλή δουλειά, την τιμιότητα και την αλήθεια.

  Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός και ούτε έχω σκοπό να γίνω. Η δική μου οπτική ξεκινά από το ότι για να απολαύσεις πρέπει να εργαστείς και η εργασία δεν είναι τίποτα άλλο από προσφορά στον εαυτό σου, στην οικογένειά σου, στους συνεργάτες σου, στο κοινωνικό σύνολο. Τίποτα στην ζωή μας δεν μας προσφέρεται απλόχερα και για να επιτύχεις πρέπει να μοχθήσεις.

  Αυτή είναι και η βασική φιλοσοφία και ο λόγος εμπλοκής μου στα κοινά και της απόφασής μου να συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία. Βλέπω τον τόπο μας σήμερα πανέμορφο, ευλογημένο με σπάνια φυσική ομορφιά. Χαίρομαι τα όμορφα πράγματα που προσφέρει η πόλη μας, βλέπω όμως και πράγματα πολύ άσχημα που πρέπει να βελτιωθούν.

  Οραματίζομαι το μέλλον μιας περιοχής στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε και να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Μια περιοχή που η καθημερινότητά της να αρμόζει σε ένα σύγχρονο πρόσωπο, με αναβαθμισμένες κοινωνικές δομές και υπηρεσίες ώστε να γίνουμε αποτελεσματικότεροι στην εξυπηρέτηση των αναγκών και των πλέον ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων. Όχι στην θεωρία αλλά στην απόλυτη πρακτική.

   Σε αυτή την προσπάθεια θέλω να συμμετέχω και για τον λόγο αυτό είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Δελφική Δημοκρατία» με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον Γιώργο Δρακάκη.
   



Κωνσταντίνος Παναγής
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Δελφών
Δ.Ε.  Ιτέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου