Απίστευτη εξέλιξη στον Εθνικό Άξονα Θερμοπυλών Αντιρρίου!
Μετά από τόσες μελέτες του υπουργείου -μόνο η δεύτερη του Σουφλιά ήταν ύψους 5,5 εκατομμυρίων ευρώ- και τόσες ανακοινώσεις των υπουργών, μετά από παρεμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ ανά τμήμα του δρόμου, ακόμη και το φετεινό καλοκαίρι είδαμε τις χωμάτινες πλατείες σε βολικά σημεία του δρόμου,
απεντάχθηκε οριστικά η ανακατασκευή της διεθνούς αρτηρίας που ο συγχωρεμένος Ανδρίτσος την έλεγε ΠΑΘΕ και όχι άδικα...ο δρόμος που ενώνει την Βόρεια με τη Νότια Ελλάδα και την Ευρώπη με το Λιμάνι της Πάτρας, "παραλείπεται" και αποσιωπάται ρίχνοντας στις καλένδες τα σχεδιαζόμενα τούνελ και τις διενέξεις για το πλάτος των 12,5 μέτρων... οι οδηγοί καταγγέλλουν ότι στο ύψος του 51ου χλμ δεν υπάρχει ούτε ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ, για να μην αναφερθούμε στην στενότητα του δρόμου, στις κατολισθήσεις, στην ποιότητα του οδοστρώματος, στα ελεύθερα ζώα και στα βαρέα οχήματα που γεμίζουν επικίνδυνες πέτρες το χαλασμένο οδόστρωμα...
Πού είναι οι υποσχέσεις από υπουργικά και βουλευτικά χείλη ακόμη και πρωθυπουργικά από Δελφούς και Άμφισσα, τόσα χρόνια; Πού πήγαν οι πλείστες όσες Νομαρχιακές αποφάσεις και οι πανηγυρικές ανακοινώσεις;
Τί έγιναν οι διακηρύξεις της Περιφέρειας Στερεάς;
Σκόνη και μπούρμπερη κάπου μεταξύ 51ουχλμ και των στροφών της Βίδαβης...
.....
Στρατηγικό Πλαίσιο
Επενδύσεων Μεταφορών 2014 - 2025
Ευρωπαϊκή Ένωση
Ελληνική
Δημοκρατία
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
Γενική Γραμματεία ΥΠΥΜΕΔΙ
Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών
Η δράση αυτή χρηματοδοτήθηκε από τον Άξονα
Προτεραιότητας ΙΓ ́ (Τεχνική Υποστήριξη Εφαρμογής Αξόνων Προτεραιότητας Ταμείου Συνοχής ) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας»,
2007 - 2013
Ενδιάμεση
Διαχειριστική
Αρχή
Μεταφορών
Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών
13
σχετική
επαναπιστοποίηση
υπολογίζεται σε 1
-
4 εκατ. €
για κάθε χώρα και θα
απαιτούσε ένα διάστημα προσαρμογής της τάξης των δύο ετών
(European Railway
Agency)
.
.........2.1.3. Οδικές Μεταφορές Οδικό Δίκτυο
Οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα αποτελούν τμήμα των ΔΕΔ - Μ που ενώνουν τις χώρες της ΕΕ μεταξύ τους με υποδομές υψηλής ποιότητας.
Οι κύριοι άξονες/αυτοκινητόδρομοι της χώρας είναι:
ο άξονας ΠΑΘΕ που ενώνει το νότιο μέρος της χώρας με το βόρειο και τα σύνορα με την ΠΓΔΜ.
η Εγνατία Οδός που ενώνει το δυτικό μέρος της χώρας και κατ’ επέκτ αση την Αδριατική Θάλασσα μέσω της Ηγουμενίτσας με το ανατολικό μέρος της χώρας και τα
Ελληνο - Τουρκικά σύνορα.
η Ιόνια οδός που ενώνει το νοτιοδυτικό μέρος της χώρας με το βορειοδυτικό της διασχίζοντας τη δυτική πλευρά της Ελλάδας.
Οι αυτοκινητόδρομοι στην Πελοπόννησο (Ελευσίνα – Πάτρα – Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα και Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα με κλάδο προς Σπάρτη) που καλύπτουν αυτή την σημαντική γεωγραφική ενότητα της χώρας εξυπηρετώντας μεγάλους αριθμούς μετακινήσεων!!!
Οι αυτοκινητόδρομοι της χώρας έχουν συνολικό μήκος (2010) περί που 1.200 χλμ . Το συνολικό οδικό δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των εθνικών και επαρχιακών οδών βρίσκεται κοντά στο μέσο όρο της EE 15 (Ευρώπη των 15) (Πίνακας 5)
.......
Αναζητούνται δισεκατομμύρια για τα έργα μεταφορών. Τα τρία σενάρια του στρατηγικού σχεδίου για τις μεταφορές μέχρι το 2025. Ποια είναι τα έργα προτεραιότητας. Επενδύσεις 10 δισ. προβλέπει το βασικό σενάριο.
Ιδιωτικά κεφάλαια δισεκατομμυρίων ευρώ θα απαιτηθούν για την υλοποίηση των βασικών έργων στον τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα κατά την επόμενη δεκαετία, καθώς τα κεφάλαια του νέου ΕΣΠΑ θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για την ολοκλήρωση έργων που θα έπρεπε να έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια!
Σύμφωνα με το υπό τελική επεξεργασία Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 - 2025, που παραδίδεται από το υπουργείο Υποδομών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μόνο για την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών και των οδικών έργων του προηγούμενου ΕΣΠΑ (ορισμένα σέρνονται από το Γ’ ΚΠΣ) απαιτούνται περί τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ. Για λόγους σύγκρισης, το πρόγραμμα μεταφορών του νέου ΕΣΠΑ είναι ύψους μόλις 4,2 δισ. ευρώ και θα απαιτηθούν κονδύλια από τα περιφερειακά προγράμματα για να ολοκληρωθούν τα εν εξελίξει έργα.
Στα οδικά έργα, εκτός από την ολοκλήρωση του εθνικού δικτύου, προβλέπονται έργα για νέους ή αναβαθμισμένους άξονες όπως η νέα οδική σύνδεση του λιμένα Αστακού, η ολοκλήρωση των κάθετων οδικών αξόνων της Εγνατίας Οδού, ο άξονας Ελευσίνα - Θήβα μέσω Κάζας, η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας, ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια, η σύνδεση Βόλου με ΠΑΘΕ, ο οδικός άξονας Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο και ο οδικός άξονας Ευβοίας (Αιδηψός - Ωρεοί - Πευκί - Μαντούδι - Ψαχνά - Χαλκίδα - Ερέτρια - Αλιβέρι - Κάρυστος) με τον κλάδο ΠΑΘΕ (Σχηματάρι - Χαλκίδα).
Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης κατατέθηκαν εκατοντάδες προτάσεις για έργα. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και η πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων στην οποία αναφέρονται θετικά σχόλια για το στρατηγικό σχέδιο, αλλά επισημαίνεται πως χρειάζονται παρεμβάσεις στο λοιπό εθνικό δίκτυο της χώρας (π.χ. οδικός άξονας Ναυπάκτου - Ιτέας - Άμφισσας - Μπράλου που παραμένει ιδιαίτερα επικίνδυνος, τη στιγμή που αποτελεί τη μοναδική πρόσβαση από Πάτρα - Ευρώπη προς τη Νότια Στερεά Ελλάδα και τη σχετικά υποβαθμισμένη τουριστικά και αναπτυξιακά βόρεια ακτή του Κορινθιακού)...
.....
Ξεκίνησε η 3η και τελευταία εβδομάδα για την αναλυτική παρουσίαση όλων των έργων που περιλαμβάνονται στο νέο 8ο ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Πρόκειται για την ανανεωμένη 6μηνιαία έκδοση του ypodomes.com που παρουσιάζει όλα τα μεγάλα υπό κατασκευή έργα στην Ελλάδα.
Η αντίστροφη μέτρηση κρατά συνολικά 3 εβδομάδες, αρχής γενομένης από την 8η Σεπτεμβρίου και θα λήξει στις 28 Σεπτεμβρίου. Μία μέρα μετά, τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου θα δημοσιευθεί ο 8ος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και μαζί ο αντίστοιχος πίνακας.
Σε αυτή την τρίτη εβδομάδα θα παρουσιαστούν και τα υπόλοιπα έργα που περιλαμβάνονται στο νέο κατάλογο που παρουσιάζει ποια μεγάλα έργα κατασκευάζονται αυτή την εποχή στην χώρα. Συγκεκριμένα πρόκειται να δείτε την αναλυτική παρουσίαση των παρακάτω έργων από σήμερα μέχρι την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου:
-ΑΚ16 Σύνδεση ΠΑΘΕ-Περιφερειακής Θεσσαλονίκης
-Ιόνια Οδός, Αντίρριο-Ιωάννινα
-Φράγμα Νεστόριου Καστοριάς
-Οδικός Άξονας Θεσσαλονίκη-Δοϊράνη, τμήμα Μαυρονέρι-Κιλκίς
-Β` φάση Θριάσιο Πεδίο και Σταθμός Ζεφύρι
-Εγκατάσταση Τηλεματικής σε 1.000 στάσεις του ΟΑΣΑ
-Βασική Γραμμή Μετρό Θεσσαλονίκης, Ν.Σ.Σταθμός-Νεά Ελβετία
-Νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φιξ
-Φράγμα Αποσελέμη Ηρακλείου Κρήτης
-Ανακαίνιση Εθνικής Πινακοθήκης Αθήνας
-Μετρό Αθήνας, επέκταση Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο
-Αναβάθμιση Αεροδρομίου Σητείας
-Οδικός Άξονας Θίσβη-Κανάβαρι
-Οδική Παράκαμψη Αρναίας
-Σιδηροδρομικό έργο-σκούπα Κιάτο-Ροδοδάφνη
-Τραμ Αθήνας, επέκταση Φάληρο-Πειραιάς
-Οδικός Άξονας Αγρίνιο-Καρπενήσι, τμήμα Αγρίνιο-Άγιος Βλάσης
-Μικρή Περιμετρική Πάτρας
-Ηλεκτρική Διασύνδεση Κυκλάδων
-Αυτοκινητόδρομος Μορέας, τμήματα Λεύκτρο-Σπάρτη, Περιφερειακός Καλαμάτας
-Κτιριακές Υποδομές: Κατασκευή 24 σχολείων Αττική
-Φράγμα Ασωπού Κορινθίας
-Φράγμα Ιλαρίωνα Κοζάνης
-Οδική ολοκλήρωση Μαλιακού: Παρακάμψεις Λαμίας, Στυλίδας, Ραχών
-Περιφερειακός Βόλου τμήματα Α/Κ Λαρισης-Γορίτσα-Αγριά
-Νέος Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσαράς Ηράκλειο
ypodomes.com
ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΣΕΙΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΣΚΑΡΦΙΖΟΤΑΝ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.Ο ΝΥΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΘΙΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΙΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ?ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ? ΑΝ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΜΜΟ ΔΕ ΠΡΟΚΑΜΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ .ΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΜΜΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ
ΔιαγραφήΟσο στο νομό κάνει κουμάντο ο Οδυσσέας της Ιθάκης δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα Δε χαλει το σχέδιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΓΙΩΤΑ Ο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΣΚΑΨΕ ΚΑΤΙ ΑΛΑΝΕΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΙΤΕΑ ΕΡΑΤΕΙΝΗ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΜΑ ΔΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήπρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων/ και να σκεφθεις οτι ο Φουσεκης ειναι συγκοινωνιολογος. ρε ουστττττττ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΜΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ''ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ'' ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ?ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΑΣΤΑ ΟΠΟΤΕ ''ΑΞΙΖΕΙ'' Η ΟΠΟΙΑ ΞΕΦΤΙΛΑ.ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ'ΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν χρειαζεται βελτιωση ο δρομος
ΑπάντησηΔιαγραφήοπου χρειαζεται τις κανουμε ανεμογεννητριες,φωτοβολταικα κλπ ναι να ανοιξουμε δρομους
κατακολο,γυθειο,ναυπλιο,ναι να κανουμε εργα
εδω δεν υπαρχει λογος
ειμαστε το κεντρο της γης
ολοι οι δρομοι οδηγουν εδω
ΩΡΑΙΟΣΣΣΣΣΣΣΣ
Διαγραφήείσαι καλά? δεν κάνεις εθνικό δρόμο με τόσα χιλιόμετρα κόκκινη γλίτσα
ΑπάντησηΔιαγραφή12.7 εκατομμύρια δώρο για να βάλουν ανεμογεννητριες στο Μακρανικόλα. Με τις ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταϊκα θα βρουν δουλειά και οι 3-5 που θα μείνουν στην περιοχή. Μαζί με τους 50-100 εργαζόμενους στην εταιρία, το γραμματέα της νέας τοπικής Κοινότητας Δελφών, καμμιά δεκαριά άτομα εργαζόμενους στο μουσείο και τον αρχαιολογικό χώρο (τα ξενοδοχεία πάνε για κλείσιμο) και τις οικογένειές τους θα έχει ο σύντομα πρώην Καλλικρατικός Δήμος Δελφών κοντά στα 500 άτομα πληθυσμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περισσότεροι από αυτούς δε θα έχουν Ελληνική καταγωγή. Στις χώρες τους οι δρόμοι είναι πολύ χειρότεροι, οπότε καλώς κάνουν και δε δίνουν λεφτά για το δρόμο.