Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Υποψήφιος με τον Σπανό ο Κώστας Κουτσούμπας...

Βιογραφικό 
 
  Γεννήθηκα το 1974 στο Λιδωρίκι. Είμαι κτηνοτρόφος με μία σύγχρονη και καλά οργανωμένη οικογενειακή επιχείρηση και παντρεμένος με την Αργυρώ Λαγγουράνη από την Άμφισσα με την οποία έχουμε τρία ανήλικα παιδιά. 
 Εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος από το 2002 ως 2010 στο Δήμο Λιδωρικίου και από το 2010 ως σήμερα στο Δήμο Δωρίδας. Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου στο Δήμο Δωρίδας από το 2015. Επίσης, είμαι Ιδρυτικό μέλος και Αντιπρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Δωρίδας.

Είμαι υποψήφιος γιατί…

Με  ιδιαίτερη χαρά ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του υποψήφιου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανού, να μετάσχω ως υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος στο Νομό Φωκίδας με το συνδυασμό «Επιμένουμε Στην Καρδιά της Ελλάδας».
Οι λόγοι είναι αρκετοί!
  • Η αγάπη μου για την Φωκίδα. Όπως προανέφερα γεννήθηκα μεγάλωσα εργάζομαι και κατοικώ στο Λιδωρίκι Φωκίδας
  •  Η διεκδίκηση και αποπεράτωση των έργων υποδομής, καθώς και η διεκδίκηση περισσότερων πόρων για την περιφερειακή ενότητα της Φωκίδας
  • Η εξυπηρέτηση των συμπολιτών μου και η προσπάθειά μου να συμβάλλω τόσο στην ανάδειξη των αγροκτηνοτροφικών προϊόντων, όσο και στην άμεση λύση των προβλημάτων της καθημερινότητας, ώστε να αλλάξει η ποιότητα της ζωής τους
  • Σαν γονιός να προσπαθήσω  για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας στον τόπο τους
  • Σαν υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος πιστεύω στην υπέρβαση των πολιτικών διαφορών, όπου όλοι, παρά τις αντιπαραθέσεις τους πρέπει να στηρίξουν ενεργά θεσμούς και πρόσωπα τα οποία είναι ικανά να υπηρετήσουν την τοπική κοινωνία.
Όλα αυτά τα χρόνια από τη θέση του αιρετού Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο Δωρίδας, έχω μάθει να προσφέρω στον άνθρωπο. Αυτό αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα. Είμαι νέος και ζητώ άμεσα λύση σε προβλήματα της καθημερινότητας μας, για τα οποία θέλω να συμμετέχω ενεργά στην επίλυση τους. Τώρα είναι η ώρα να δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη για τη Φωκίδα και να την φέρουμε στη θέση που της αξίζει, κάνοντας τις προσδοκίες μας πράξη. Γιατί για την καθημερινότητα των πολιτών και την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους χρειάζεται να συνεργαστούμε όλοι για να γίνουν τα λόγια πράξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου