Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Σήμερα! 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών! Γιατί απεργούμε...



  ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΝΕ!
 
  Aναπληρωτές –μόνιμοι εκπαιδευτικοί συμμετέχουμε ΟΛΟΙ
στην νέα  24ωρη απεργία Δευτέρα 14/1  
και στο Πανελλαδικό συλλαλητήριο- πορεία 
στην βουλή στις 3μμ 

Όχι στο « νέο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών»- προσοντολόγιο
που την Δευτέρα 14 Γενάρη η κυβέρνηση  και το υπουργείο Παιδείας επιχειρούν να ψηφίσουν ανατρέποντας το εργασιακό μέλλον χιλιάδων εκπαιδευτικών, αναπληρωτών και μονίμων. Πρόκειται ουσιαστικά «για νέο σύστημα απολύσεων» σύμφωνα με τις μνημονιακές δεσμεύσεις σε ΕΕ και ΟΟΣΑ .
Το νέο σύστημα πρόσληψης-διορισμού των εκπαιδευτικών:
·      Απαξιώνει τα πτυχία αφού αφαιρεί πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα από αυτά  και η απόκτηση εργασίας εξαρτάται από τη δυνατότητα να συγκεντρώνεις “προσόντα”.
  •  Οδηγεί σε ένα αέναο κυνήγι προσόντων και  προάγει τον ανταγωνισμό και την ανθρωποφαγία μεταξύ των εκπαιδευτικών, ενώ φορτώνει την ευθύνη για την ανεργία του καθένα στον ίδιο και στην προσωπική ικανότητα για απόκτηση προσόντων.
  • Ακυρώνει -απαξιώνει την προϋπηρεσία χιλιάδων αναπληρωτών. Οι 25.000 και πλέον αναπληρωτές και ωρομίσθιοι , που επί χρόνια στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, βρίσκονται σε εργασιακή ομηρία, σε λίστες αναμονής και οργώνουν την επικράτεια με άθλιους μισθούς, σε άθλιες συνθήκες, μακριά από τις οικογένειές τους, θα βρεθούν στη ανασφάλεια και την ανεργία.
  • Θα ανατρέπει τους πίνακες των αναπληρωτών αφού θα  μεταβάλλονται ανά διετία και θα αλλάζουν κάθε φορά η μοριοδότηση και τα προσόντα, γεγονός που θα οδηγήσει σε απολύσεις και σε ανακύκλωση της ανεργίας σύμφωνα με τις επιταγές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ.
  •  Ενισχύει την ιδιωτικοποίηση και το εμπόριο για την απόκτηση τίτλων και κάθε είδους πιστοποιήσεις, με ατομική ευθύνη των εκπαιδευτικών και όσων βέβαια μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά.
  • Προωθεί την λογική του άριστου, καθιερώνει την τιμωρητική αξιολόγηση σε όλους τους εκπαιδευτικούς, πριν να μπουν στην εκπαίδευση αλλά και σε όλο τον εργάσιμο βίο– δια βίου κυνήγι προσόντων και απόδειξη της ικανότητας!!!
  • Συνδέεται με την   ευρύτερη αντιδραστική μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση:
  -με την ιδιωτικοποίηση, την οικονομική– επιχειρηματική λειτουργία Πανεπιστημίων και Σχολείων τα οποία καλούνται να επιβιώνουν οικονομικά κυνηγώντας  χορηγούς.
- με τις εξαγγελίες για το "νέο Λύκειο" που μετατρέπει το δημόσιο σχολείο σε φροντιστήριο και  σε τάξη- πλήρη εξεταστικό κέντρο – προθάλαμο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με όλες τις οικονομικές-παιδαγωγικές-ψυχικές κλπ συνέπειες για τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Τροχονόμος που θα καθοδηγεί-κατηγοριοποιεί τους μαθητές σε «ικανούς» και  «ανίκανους», σε «έχοντες και μη έχοντες» και θα υπαγορεύει "το μέλλον" τους ανάλογα με τις απαιτήσεις της αγοράς.
  • Οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και τη δραματική κατάργηση– μείωση χιλιάδων θέσεων εργασίας, που συνεχίζεται ήδη, από τις συγχωνεύσεις - καταργήσεις τμημάτων στα σχολεία, τις μετακινήσεις μαθητών, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα και τη μείωση ωρών μαθημάτων, την αύξηση ωραρίου το 2013 και του αριθμού μαθητών στις τάξεις κλπ,.
Αυτό είναι το μέλλον της εκπαίδευσης και της νεολαίας , που θα κυνηγάει τίτλους και πιστοποιήσεις , αφού το πτυχίο της θα είναι κουρελόχαρτο χωρίς αξία και επαγγελματικά δικαιώματα.


ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΜΕ!!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΜΑΘΗΤΕΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΓΟΝΕΙΣ- ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΟΟΣΑ
 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ
 ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΡΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου