ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ:
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ “ΜΕΛΕΤΗΣ” ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!!!
Στη συζήτηση που κάλεσε ο κ. αντιδήμαρχος Άμφισσας μόλις μιάμιση μέρα πριν, ο κ. Δήμαρχος και το επιτελείο του θα προσπαθήσουν να «σπάσουν» το μέτωπο που σχημάτισαν περίπου 120 επαγγελματίες της περιοχής επιδιώκοντας να βρει συμμάχους, κάνοντας διάφορες “εξυπηρετήσεις” (μετά τη δυσαρέσκεια του συνόλου σχεδόν των επαγγελματιών).
Ίσως κάποιοι να θεωρηθούν ευνοημένοι και να τις επικροτήσουν, όμως θα πρέπει να καταλάβει ο κάθε ένας από εσάς ότι στην εποχή που ζούμε πρέπει να πάμε «όλοι για έναν ένας για όλους».
Να μην αποδεχθεί κανένας καμία ρύθμιση, να επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς. Εμείς σας κάνουμε γνωστές τις θέσεις μας όπως αυτές έχουν υποτυπωθεί στα Δημοτικά Συμβούλια (και όχι μόνο) που συζητήθηκε το θέμα της «Κυκλοφοριακής μελέτης»...
«Στην
περίπτωσή μας, στην κυκλοφοριακή μελέτη
της Άμφισσας, υποψιαζόμαστε ότι αυτή έγινε σύμφωνα με τα θέλω μιας
μικρής ομάδας επαγγελματιών, εκφρασμένα εξ άλλου εδώ και μια δεκαετία
και πάνω, με θέσεις του τύπου «το ιστορικό κέντρο θα το κάνουμε μικρό
Παρίσι» και άλλα τέτοια. Ήταν η ίδια ομάδα που πλαισίωναν
την τότε Διοίκηση του Συλλόγου Αναπτυξιακού Προβληματισμού «Ελιά»
και που όλως περιέργως πρόεδρος του ήταν ο σημερινός Δήμαρχος. Το
κυκλοφοριακό εξ άλλου επιχειρήθηκε και στο παρελθόν να αλλάξει με
αποτελέσματα που ούτε σοβαρότητα είχαν
και σε καμιά περίπτωση δεν διευκόλυναν τους δημότες και την αγορά.
Θεωρούμε δε ότι η μελέτη χωρίζει την πόλη στην προνομιούχο
εμπορική-τουριστική περιοχή, και σε μια λιγότερο ευνοημένη-επαγγελματική
περιοχή…. και είναι πασιφανές ποιοι είναι οι
(υποτιθέμενοι) ευνοημένοι! Επίσης θεωρούμε ότι η μελέτη έγινε
ΜΟΝΟ ή κυρίως για τη Γιαγτζή.
Τα υπόλοιπα έγιναν για στάχτη στα μάτια.
Αναφέρεται λοιπόν, η μελέτη, σε δρόμους που υπάρχουν καταστήματα
εστίασης αλλά και της συγκεκριμένης ομάδας! Και καλά τα μαγαζιά εστίασης
σίγουρα ΘΑ τα βοηθούσε, ειδικά τους
Θερινούς μήνες, που θα μπορούσαν να βγάλουν έξω τραπεζοκαθίσματα σε
κάποιες άλλες εποχές όμως,
προ κρίσης. Τώρα δε νομίζουμε να τρέχουν οι εργαζόμενοι και
οι συνταξιούχοι για το ποιος θα πρωτοκαθίσει σε αυτά όταν για
παράδειγμα μετά τις 7-8 πρώτες μέρες του μήνα η Άμφισσα (και όχι μόνο)
γίνεται μια νεκρή
πόλη μιας και οι μισθοί και συντάξεις κατατέθηκαν στον ΕΝΦΙΑ,
στην εφορία, στις τράπεζες.
Δεν βάζουμε εμείς την πολιτική
διάσταση. Μπαίνει από μόνη της για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι είναι τα
πράγματα και δεν πρόκειται να αλλάξουν. Ίσα ίσα θα χειροτερεύουν κάθε
χρόνο που
περνάει. Μην ξεχνάτε τα μέτρα που έχουν ήδη πάρει όλοι μαζί με το 4ο
μνημόνιο, για το αφορολόγητο, τα μέτρα για τις συντάξεις το 2019 (και
που μάλλον θα τα ξεκινήσουν οσονούπω), τον αυτόματο κόφτη κλπ που θα
σημάνουν μεγάλες μειώσεις στα εισοδήματά
μας.
Αύξηση της επισκεψιμότητας στους πεζόδρομους μπορεί να
υπάρξει. Αυτό δεν σημαίνει κατ ανάγκη και αύξηση του τζίρου των
καταστημάτων.
Μια
βόλτα να κάνουνε οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας, που είναι από άλλες
δημοτικές ενότητες, ειδικά στην οδό Γιαγτζή (και όχι μόνον) θα δούνε
ΟΧΙ τα 8 κλειστά μαγαζιά του 2016 αλλά 14 κλειστά και μόνο 25 ανοιχτά Δηλαδή κοντά το 40% είναι ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΣΤΑ!!!! Οι περισσότεροι δε από αυτούς τους καταστηματάρχες ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΝΟΙΧΤΟΙ, πασχίζουν να
κρατηθούν ανοιχτοί λόγω του χαμηλού τζίρου τους τα τελευταία
χρόνια, των χρεών στους προμηθευτές, στις τράπεζες, στη ΔΕΗ, στα
ασφαλιστικά ταμεία, στα νοίκια.
Όλοι αυτοί όχι μόνο (εν δυνάμει) χρεοκοπημένοι είναι εξ αιτίας των
πιο πάνω αλλά κινδυνεύουν να χάσουν ακόμη και τα σπίτια τους είτε από
τις τράπεζες είτε από το ανάλγητο κράτος.
Οι άλλοι, οι γύρο
της Γιαγτζή καταστηματάρχες που θα χάσουν (και αυτοί)
πελατεία ακριβώς γιατί δεν θα υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα μαγαζιά τους λόγο των ρυθμίσεων θα οδηγηθούν στον αφανισμό μιας και η πελατεία τους θα οδεύει
για τα μεγάλα σουπερ μάρκετ που διαθέτουν μεγάλους χώρους παρκινγκ.
Αλήθεια αναλογίζονται οι επαγγελματίες, υπέρμαχοι της μελέτης, όταν
αύριο ο γιγαντωμένος πλέον «Γαλαξίας» λόγο της εξαγοράς και των
αποθηκευτικών χώρων από την πρώην Ένωση θα έχει είδη ένδυσης-υπόδησης,
είδη καλλυντικών, τακούνι εξπρές, είδη βιβλιοπωλείου, εφημερίδες,
τσιγάρα, φάρμακα κλπ, ότι θα κινδυνεύουν και οι
ίδιοι με αφανισμό! Στον ίδιο αφανισμό που οδηγούν τους υπόλοιπους επαγγελματίες!
Το κριτήριο μας είναι πώς απαντάς στο ερώτημα: σχεδιασμός και ανάπτυξη
από ποιον και προς
όφελος ποιου. Έχει αναρωτηθεί ο μελετητής το φόρτο αυτοκινήτων που θα
δεχθούν οι δρόμοι γύρο από το κέντρο, με αποτέλεσμα να δυσκολευθεί η ζωή
αυτών των κατοίκων; Ή μήπως υπάρχει στη σκέψη του κ. Δήμαρχου (μετά και
από τις τεράστιες περικοπές κονδυλίων είτε
από τον κρατικό προϋπολογισμό, είτε από ΣΑΤΑ ή από άλλα προγράμματα,
έχει υποστεί και που αυτές θα συνεχίζονται) να αξιοποιήσει τους γύρο από
το ιστορικό κέντρο δρόμους, προκειμένου
να χαρατσώσει τους δημότες με παρκόμετρα, στη λογική της ανταποδοτικότητας; Γιατί αυτό ακριβώς θα γίνει και άντε να βρούνε πελάτες τα μαγαζιά
της Γιαγτζή (και όχι μόνο)!!
Πολλά
θα μπορούσαν
να επισημανθούν ή και να προταθούν ακόμη. Όμως η ποιότητα ζωής σε μια
πόλη επηρεάζεται από ένα σύνολο παραγόντων και όχι μόνο με τη δημιουργία
ενός εμπορικού πεζόδρομου που λείπει από την πόλη και τόσο πολύ
επιθυμεί ο Δήμαρχός μας να δημιουργήσει! Ποιος αλήθεια
δεν το θέλει αυτό, αλλά απαντήστε μας (με κάθε ειλικρίνεια) πιστεύετε
ότι θα το πετύχετε αυτό με τη ρύθμιση του κυκλοφοριακού, ιδιαίτερα
σήμερα που ο λαός μέρα με τη μέρα εξαθλιώνεται από την πολιτική που στοχεύει στα κέρδη των πολυεθνικών, των τραπεζών,
των επιχειρηματικών ομίλων;
Εμείς
για όλους τους παραπάνω λόγους θα καταψηφίσουμε την εισήγηση καλώντας
και τους υπόλοιπους συμβούλους να κάνουν το ίδιο. Ήδη επαγγελματίες που
πριν ήταν υπέρ των ρυθμίσεων
αντιλαμβάνονται το τι πάει να γίνει και στέκονται αλληλέγγυοι των
συναδέλφων τους που τους τσακίζουν οι ρυθμίσεις.
Εξ
άλλου αυτό έγινε αντιληπτό κατά την ημέρα που πεζοδρομήθηκε το λεγόμενο ιστορικό κέντρο στην ημέρα χωρίς αυτοκίνητο.»
============================== ============================== ===============
Ήδη
από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της ρύθμισης φάνηκε το «μεγαλείο» των
εμπνευστών μιας και η αγορά νέκρωσε ακόμη περισσότερο ενώ αυξήθηκε
η επισκεψιμότητα στα δύο σούπερ μάρκετ αλλά και στην Ιτέα!!
Είτε
με την υπάρχουσα μελέτη είτε με τη νέα που θα κάνουν (και που θα
επαίρονται για τις δημοκρατικές τους ευαισθησίες, ότι δήθεν άκουσαν το
λαό) οι μόνοι που θα καταστραφούν ακόμη περισσότερο είναι στο σύνολό
τους οι κάτοικοι της πόλης, με πρώτους τους επαγγελματίες.
Οι ευθύνες (το ξανά λέμε) είναι βαθύτατα πολιτικές. Αποδώστε τες
εκεί που πρέπει. Στη μία και απαράλλακτη πολιτική όπως εφαρμόστηκε και
εφαρμόζεται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις διάφορου «πρόσημου» και
«χρώματος» αλλά και στη δημοτική αρχή που την εφαρμόζει
απόλυτα και απαρέγκλιτα.
ΚΑΜΙΑ
ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΤΟ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Ποιο ήταν ακριβώς το "προηγούμενο καθεστώς"; Ξέρει κανείς να μας πει;
ΑπάντησηΔιαγραφή