Το "FOKIDA TV" ευχαριστεί θερμά τον κ. Λιμενάρχη Ιτέας ο οποίος επιδεικνύοντας ασυνήθιστη ευαισθησία, μπήκε σε τόσο κόπο να διερευνήσει το φωτορεπορτάζ μας και να σχοληθεί με τα δημοσιεύματά μας, εμπλέκοντας και τα συναρμόδια υπουργεία, για το ζήτημα της τουριστικότητας του Λιμανιού της Ιτέας!
Βεβαίως η απάντηση δεν εξασφαλίζει σε καμία περίπτωση ούτε την δυνατότητα ελλιμενισμού και επισκευής φορτηγών πλοίων, ούτε διασαφηνίζει τον χαρακτηρισμό του Λιμανιού Ιτέας, το οποίο είναι καταχωρημένο ως Διεθνής Τουριστικός Προορισμός - Λιμάνι Δελφών!
Κύριε Λιμενάρχη, δεδομένου ότι τοιαύτη ανταπόκριση δεν την περιμέναμε, λαμβάνουμε το θάρρος και ζητούμε από σας, ως Λιμενική Αρχή να μας απαντήσετε που και ποιος χειρίζεται -βάσει της Συνθήκης Σένγκεν- τις κάμερες ασφαλείας του Λιμανιού;
Είμαστε σίγουροι πως με την ευαισθησία που διαθέτετε απέναντι στο μπλογκ μας θα κάνετε το καλύτερο δυνατό και θα μας απαντήσετε άμεσα.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ανέλπιστα καλή συνεργασία!
Για τα μηχανάκια που κυκλοφορούν χωρίς φώτα και πινακίδες και αναστατώνουν την παραλία της Ιτέας δε λέτε τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που δεν απασχολεί το καράβι τον κ. Λιμενάρχη ας κάνει κάτι. Δεν είναι και δύσκολο. Κάτω από το Λιμεναρχείο περνάνε.
Εμένα περνάνε και μπροστά από το σπίτι μου στην Αθανασίου Διάκου. Και εκεί το Λιμεναρχείο θα 'ρθει; Η τροχαία που έχει αρμοδιότητα. Στην Γκιώνα;
ΔιαγραφήΚυρία Κεφαλογιάννη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους Δελφούς, τον Ομφαλό της Γής που λέγεται, οι 2 κυβερνήσεις τους έχουν θάψει. Έχετε για τον τουρισμό κρουαζιέρα στους Δελφούς με την γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου που δεν μπορούν να την περάσουν και να έλθουν στην Ιτέα τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια!
Παλαιότερα είχε κρουαζιερόπλοια από Ευρώπη και από Πειραιά της Χαντρής Κρουαζιέρες και Ποταμιάνου, όπου έπαιρναν το μεσημεριανό φαγητό στο Hotel Amalia, επισκέπτονταν τα καταστήματα της οδού Απόλλωνος και οι ξεναγοί τους περίμεναν στο Μουσείο Δελφών. Σήμερα αυτός ο δρόμος είναι νεκρός από τουριστική κίνηση και η οδός Παύλου και Φρειδερίκης, ο δρόμος των βασιλιάδων δεν είναι σε καλλίτερη μοίρα, με τα μικρά ξενοδοχεία που η γυναίκα η Αμερικάνα τα αποκαλούσε οικίσκους. Έλεγε τι έχουν να προσφέρουν οι οικίσκοι των 15 δωματίων; για δε τους επιχειρηματίες έλεγε «οι Δελφοί δεν έχουν
επαγγελματίες επιχειρηματίες» και αυτή είναι η αλήθεια.
Προ ετών έχει αγοράσει τον Ισθμό της Κορίνθου ο Όμιλος της General Elegtric και κάποιος άλλος Αγγλικός όμιλος μαζί με σκοπό να μεγαλώσουν τον Ισθμό της Κορίνθου και να κάνουν εκεί μεγάλο Sopping Mall, σήμερα που πάει ο κύριος Σαμαράς στην Νέα Υόρκη πάλι για δάνειο, να συναντήσει το Δ.Ν.Τ. και την Κυρία Λαγκάρτ.
Χθες έγραψε η Αγγλική Τhe Guardian ότι η Ελλάδα είναι στην 28η θέση των χωρών της Ε.Ε. και μετά η Ουγγαρία.
Όταν μετατράπηκε ο Κορινθιακός σε λίμνη κανένας δεν αντεδρασε. Παρά τη ρητή δέσμευση της Γέφυρα Α.Ε. στη σύμβαση του έργου για την μή παρεμπόδιση με οιονδήποτε τρόπο της ναυσιπλοΐας στον Κορινθιακό η γέφυρα κατασκευάστηκε με πολύ χαμηλότερο ύψος από γέφυρες που είχαν κατασκευαστεί πολλές δεκαετίες πριν. Παρά το γεγονός αυτό είναι λίγα τα πλοία που δεν μπορούν να περάσουν. Η "Γέφυρα" όμως έχει αρκετές φορές εμποδίσει την τελευταία στιγμή πλοία που δεν έχουν πρόβλημα να περάσουν (π.χ. Marina) χωρίς πάλι καμία αντίδραση από τους φορείς της περιοχής μας. Παντού κανουν επενδύσεις στα λιμάνια και οι επισκέπτες μέσω κρουαζιέρας αυξάνονται κατακόρυφα κι εδώ όχι μόνο το έχουμε αφήσει στην τύχη του αλλά το μετατρέπουμε σε ναυπηγείο "μεταλλευτικών" πλοίων.
ΔιαγραφήΣήμερα το Κατάκωλο είχε 5.000 επισκέπτες η Ιτέα πόσους;
5000 * 80 =400.000
ΔιαγραφήΈχουν οι Δελφοί κεντρικό δρόμο με το όνομα των..."βασιλιάδων" Παύλου και Φρειδερίκης????? (!!!!!) ...και δεν ντρέπονται??? Τίποτα πιο οικουμενικό, πιο ανθρωπιστικό δεν βρήκατε εκεί πάνω????
Διαγραφή" Η "Γέφυρα" όμως έχει αρκετές φορές εμποδίσει την τελευταία στιγμή πλοία που δεν έχουν πρόβλημα να περάσουν (π.χ. Marina) "
ΔιαγραφήΕάν δεν έχουν πρόβλημα να περάσουν κάτω από τη γέφυρα πως τα εμπόδισε αυτή;
Αλλάζοντας κατα το δοκούν το επιτρεπόμενο ύψος για τη διέλευση των πλοίων και επικαλούμενη κυματισμό λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Καιρικές συνθήκες επικαλείται συχνά και για τη διέλευση οχημάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σύμβολο των "μεγάλων έργων" δεν είναι ικανό να εξυπηρετήσει καν το βασικό σκοπό για τον οποίο έγινε. Την αποφυγή διακοπής διακινήσεως όταν επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες.
Έχει πολλά να απαντήσει η γέφυρα για τις παραβιασεις της αποικιοκρατικής συμφωνίας, όπως και οι πολιτικοί που συνήργησαν σε αυτή τη συμφωνία
η διελευση ειναι πανακριβη και δεν μιλαει κανενας
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έχει πει κι ένας μεγάλος Ιτιώτης... "Να ρίξουμε την τρισκατάρατη γέφυρα του Αντιρίου και να κάνουμε πλωτό θέατρο απέναντι από την Ιτέα για 5000 άτομα!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ο λιμενάρχης διατί δεν απαντάει στο έγγραφο των πολιτών και των φορέων; μήπως δεν θέλει να υπάρχει επίσημο έγγραφο από τους κατοίκους για το θεματάκι των πλοίων; και κάπως έτσι γίνεται χρηστή η χρήση του λιμανιού
ΑπάντησηΔιαγραφή