Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Ν. Δρόλαπας: "Ο Συνδυασμός του Μέγκου είναι ο 3ος Συνδυασμός του Φουσέκη"...;;;

  Λέγεται…"Ο Συνδυασμός του Μέγκου είναι ο  3ος  Συνδυασμός του  Φουσέκη"
      Λέτε  να  αληθεύει;;;

                                                           Του  Νίκου  Δρόλαπα

          Προσκήνιο… ο  χώρος  προ της  αυλαίας  του θεάτρου.
          Η σκηνή όμως του θεάτρου έχει και "Παρασκήνιο" δηλαδή 
πλευρικά ανοίγματα από όπου εξέρχονται οι ηθοποιοί και "υποβολέα"
 ο οποίος υπαγορεύει χαμηλόφωνα το ρόλο των ηθοποιών…..
          Αν δε, είναι ελλιπής  ο φωτισμός τότε έχουμε ¨ σκιές ¨, παρασκιές   και   παραμορφώσεις   των  ηθοποιών…..
          Έχουμε στοιχειώδη υποχρέωση απέναντι των Δημοτών να προστατεύσουμε  τα  εύλογα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας.
          ΜΗΠΩΣ  οι εργολαβίες στη Μήλο ή και η στενή εταιρική συνεργασία με γνωστό συμπολίτη μας και κουμπάρο του Φουσέκη
 έχει δημιουργήσει εύλογα και αναπάντητα ερωτηματικά  για  τη  δράση  του  κ.  Μέγκου;
          Ακόμα, παρά το γεγονός ότι οι πολίτες στο προσκήνιο αρνούνται 
κάθε συνεργασία με οποιοδήποτε κομματικό οργανισμό, έχει
 διαπιστωθεί ο στενός εναγκαλισμός του ως άνω επί  κεφαλής με  τον   ΣΥΡΙΖΑ.
          Όλοι όμως οι Πολίτες στο Προσκήνιο αρνούνται την κομματική συνεργασία με οποιοδήποτε κόμμα και απειλούν με αποχώρησή  τους  από  τους   Πολίτες  στο  Προσκήνιο.
             Η  νομαρχιακή οργάνωση  του  ΣΥΡΙΖΑ,   θεωρώντας  ότι είναι κομματικό  παρακλάδι, επιδιώκει άμεσα ή έμμεσα  να  τους  χειραγωγήσει  στις  επερχόμενες εκλογές  για  τον Δήμο  Δελφών. 
             Η τοπική  αυτή οργάνωση , με υποβαθμισμένο ρόλο  έως  σήμερα  και  μη έχοντας  να  επιδείξει άλλη δραστηριότητα 
 πέραν ορισμένων  επερωτήσεων Βουλευτών  τις  οποίες  προσπαθεί  να οικειοποιηθεί.   Έχει  επί  
κεφαλής   υπάλληλο   του Δήμου Δελφών ο οποίος  προσφέρει τις 
 πολύτιμες υπηρεσίες  του  ως  Προϊστάμενος  των  οικονομικών υπηρεσιών, στο πιο νευραλγικό τομέα  του Δήμου,   που  μόνο  έμπιστο  πρόσωπο του  Φουσέκη θα μπορούσε να διατηρηθεί στη θέση αυτή  από την οποία   περνάει όλο  το  δημόσιο  και  δημοτικό  χρήμα.  
                Εξασφαλίζοντας  έτσι  άριστες προϋποθέσεις κινήσεων, ποιός 
 θα…ελέγξει αν επικαλύπτονται  τα  πολιτικά  με τα υπηρεσιακά  καθήκοντα…!!!
                Στο ΣΥΡΙΖΑ  εξ άλλου δεν ανήκει και ο βασικός  καθοδηγητής των Πολιτών στο Προσκήνιο κ. Χρήστος Βανδώρος…;;
               Ξεχνούν όμως, ότι τα προηγούμενα χρόνια μέχρι σήμερα  ελάχιστοι  ήσαν αυτοί που με παρεμβάσεις τους προσπαθούσαν  να   ξεσηκώσουν  από τον καναπέ περισσότερους  συμπολίτες  μας,  ανεξάρτητα  από  κόμματα ώστε  να  επισημάνουμε τα  κακώς   κείμενα  και  να  αποτρέψουμε τις ζημιογόνες  για τον τόπο μας  ενέργειες του διεφθαρμένου πολιτικού και  διοικητικού συστήματος  
και μάλιστα με μεγάλο ηθικό και   επαγγελματικό  κόστος.  
                Ξεχνούν ότι  χάρις στις άοκνες και πολυετείς προσπάθειες 
 και  τις μελέτες του  συμπολίτη μας Πολιτικού Μηχανικού κ. Στυλιανού  Σχοινά αποκαλύφθηκε και ανεστάλη η παραπέρα   ζημία του  
αρχαιολογικού χώρου  και του Δελφικού τοπίου, με τη γνωστή υπόθεση  Τουμπανάρια Παρνασσού,  η οποία είχε ως αποτέλεσμα  τη παραπομπή του έως τώρα Δημάρχου Δελφών κ. ΝικολάουΦουσέκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λαμίας.   Αυτά τα στοιχεία  χρησιμοποίησαν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ  για τις επερωτήσεις τους στη Βουλή  των  Ελλήνων,  οι οποίες και επιτάχυναν ασφαλώς  τις  εξελίξεις.
                  Ξεχνούν  ότι  και  άλλες  επερωτήσεις  των ιδίων Βουλευτών, 
 για τον καμένο Ελαιώνα μας και για την μη εξασφάλιση  νερού για το 
έργο άρδευσης του Ελαιώνα μας  στηρίχθηκαν σε στοιχεία και μελέτες της ταπεινότητάς μου.
                  Όλα όμως  αυτά έγιναν με συνεργασία  και προσφορά
 πολλών ανθρώπων. Οι προσπάθειες ενώθηκαν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα  για τη περιοχή μας  και για τους συμπολίτες μας .
                  Μόνο  μία ευρύτερη κοινωνική συνένωση δυνάμεων 
μπορεί να γκρεμίσει τη τοπική πολιτική ολιγαρχία – αριστοκρατία των συμφερόντων ,  των μεγάλων ευρωπαϊκών δωρεάν επιδοτήσεων, των υψηλόμισθων  και ακριβοπληρωμένων θέσεων και  αμφίβολης  χρησιμότητας  Συμβούλων που φόρτωσαν τον Δήμο 
 με ελλείμματα , εγκαθιστώντας  Δημοτικές επιχειρήσεις του τύπου 
των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων που ερευνά ο Γενικός 
Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης .
                  Για τους λόγους αυτούς,  θεωρούμε ότι είναι ανεξήγητη η
άρνηση των Πολιτών στο Προσκήνιο και του ΣΥΡΙΖΑ  να συμμετάσχουν  μαζί με άλλες  δυνάμεις στη  προσπάθεια απαλλαγής του  τόπου   από  τη  διεφθαρμένη  Δημοτική  Αρχή που μόνο  ζημίες   δημιούργησε  στη περιοχή και τους Συμπολίτες μας.               
                   Με όσα παραπάνω αναφέρονται, πρέπει να υπογραμμισθεί  και η ακατανόητη στάση του κ. Σχοινά, ο οποίος πρωτοστατούσε 
για την ενοποίηση των συνδυασμών και αιφνιδίως 
σιώπησε και μαζεύτηκε στη γωνία και η λαλιά του δεν ξανακούστηκε, 
απλά και μόνο για να είναι συνεπής σε αρχική του δέσμευση
υποστήριξης  των  Πολιτών  στο  Προσκήνιο.
                   Η παραμονή του κ.  Σχοινά  στο χώρο αυτό, όταν μάλιστα 
είναι προφανής η  αδυναμία  τους  να  εκλεγούν,  όπως  και  των άλλων  συνδυασμών    μεμονωμένα,   οι  οποίοι  έχουν  ως  κοινό 
στόχο την  εκλογή νέας  ισχυρής   Δημοτικής  αρχής   Αξιών και Αρχών,    προσδίδει  στο  χώρο  αυτό  ¨ άλλοθι ¨   για  τις κρυφές  του  επιδιώξεις.
                   Και δεν  είναι  μόνο οι  επαγγελματικές ενασχολήσεις του  κ.  Μέγκου.  
                   Η  πολιτική στάση και πορεία του  τόσο στις  ψηφοφορίες 
 στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών  η οποία συνοδεύεται με  πολλά  ΝΑΙ  και  ΠΑΡΩΝ,  αλλά και η παρουσία του και συνέργια σε συνδυασμό του Επιμελητηρίου Φωκίδας ο οποίος υποβοηθήθηκε από 
τον κ. Φουσέκη,   δεν παρέχουν τα   εχέγγυα  μιας   ξεκάθαρης   στάσης.
                  Εδώ  και  τρεις  μήνες  πριν  τις  κάλπες  δεν βρήκε… μία κουβέντα  να   πει  εναντίον του...υποτιθέμενου πολιτικού του …"αντιπάλου"  που είναι η σε βάθος  διεφθαρμένη  αποχωρούσα  Δημοτική  Αρχή, αρκούμενος  σε… θεωρητικούς κομματικούς  συλλογισμούς…
                  Εξέφρασε μόνο την ανησυχία του αν θα γίνει το Δημοτικό  Συμβούλιο υπό το πρίσμα της παραίτησης του Φουσέκη  για  να  πέσει  στα  χαμηλά  και   όχι  της  διεκδίκησης της   άμεσης καθαίρεσης  του…!!!
                  Επομένως οι πολίτες, μήπως πρέπει να δουν όχι μόνο  το προσκήνιο αλλά κυρίως το παρασκήνιο και με φώτα σβηστά;
                  Πριν  ξαναδούμε το έργο των  χ ι α σ τ ί   κάτω  από  το τραπέζι  ανταλλαγή ψήφων  που ζήσαμε από τους  πολιτικά ανέντιμους   κατά   τις  τρεις  πρόσφατες  εκλογικές  αναμετρήσεις.
                   Υπό  αυτές  τις συνθήκες καθίσταται  εύλογο και σημαίνον το  ερώτημα:
                 ΜΗΠΩΣ  ο συνδυασμός του κ. Μέγκου είναι ο 3ος συνδυασμός  του  Φουσέκη;;;

                                                                  Νίκος Δρόλαπας

58 σχόλια:

  1. ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΞΟ12 Απριλίου 2014 στις 2:37 π.μ.

    Ο επόμενος συνδυασμός θα απαρτίζεται από εξωγήινα όντα δια να αποφύγομε την οποιαδήποτε ανάμιξη με συγγενείς, φίλους, κατοίκους της περιοχής. Νίκο προχώρα αλλά πες μας σε ποιο γαλαξία θα είναι τα εκλογικά κέντρα και ποιο διαστημόπλοιο θα πάρουμε. Μην ξεχάσεις να μας πεις όλα τα δρομολόγια για την ημέρας της κρίσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ο επίγειος γαλαξίας της διαπλοκής είναι απροσμέτρητος, γειωθείτε επί του παρόντος.
      Μία καλή γείωση με τη πραγματικότητα μπορεί να σας κάνει ο κ. Μέγκος, ο οποίος έχει και την αντίστοιχη εξειδίκευση.
      Φυλάξτε όμως το χειροκρότημα για την ...απο-γείωση ....!!!!!!

      Διαγραφή
    2. όσο δεν απαντώνται ερωτηματικά από τους υπεύθυνους και με υπογραφή για μένα κάτι τρέχει.
      γι΄αυτό δεν σας φταίει κανένας. το ότι είμαστε όλοι συγγενείς και φίλοι δεν λέει απολύτως τίποτα. αν ζητάτε ψήφο απαντήστε στους διαλόγους με σοβαρότητα, οι μέρες πλησιάζουν.

      Διαγραφή
  2. ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΔΡΟΛΑΠΑ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει Νίκο Δρόλαπα είσαι ΘΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αποδοχή των πολιτών στο προσκήνιο από τον κόσμο ενοχλεί το πολιτικό σύστημα και έγινε αφορμή να γεννηθούν πολλοί νέοι Γκέπμελς.
    Λάσπη, Λάσπη, Λάσπη.
    Όλοι γνωρίζουν ότι μόνον οι Πολίτες στο Προσκήνιο έτρεξαν και υποστήριξαν πολιτικά την προσπάθεια του Σχοινά.
    Όλοι οι νεόφερτοι σωτήρες του Δήμου Δελφών δεν κουνήθηκαν από την καρέκλα τους, ούτε είπαν έστω και μία απλή λέξη. Βγάλτε τη στην δημοσιότητα αν την γνωρίζετε.
    Ψάχνω να βρω ποιος πήρε θέση. Ο Ταγκαλής, Ο Παναγιωτόπουλος, Ο Δρακάκης, Ο Καραχάλιος, ο Μπακογιάννης. Κανένας.
    Μόνον οι Πολίτες στο Προσκήνιο έτρεξαν και βοήθησαν να φθάσει η υπόθεση στην αποπομπή του Φουσέκη.
    Οι Υπηρέτες του Πολιτικού Συστήματος δεν έχουν όρια ντροπής. Παράγουν και εκσφενδονίζουν λάσπη και μόνον λάσπη, σύμφωνα με τις οδηγίες των αφεντικών τους που κινδυνεύουν να χάσουν την εξουσία.
    Όμως οι φύλακες έχουν γνώση ποιο ρόλο έπαιξε διαχρονικά ο καθένας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άν προσέχατε λίγο τις κινήσεις σας δεν θα έπαιρνε χαμπάρι κανένας,, ούτε με τις...δουλίτσες , ούτε με τις ...εργολαβιούλες και θα ήταν όλα μέλι γάλα, ποιός να φαντασθεί ότι αποβραδύς ξεσηκώνατε το χαμό για το λαρνάκι και το πρωί στα γραφεία για τις δουλίτσες...
      Μπράβο παιδιά. Συνεχίστε με αξίες.

      Διαγραφή
    2. Κάτι θυμάμαι για πες τίποτα παραπάνω να καταλάβω

      Διαγραφή
    3. Ο Δρόλαπας δεν πήρε θέση ; γιατί δεν τον γράφετε ;
      Εσείς τα λέτε μπερδρεμάνα. κάποιο παιχνίδι σκαρώνετε

      Διαγραφή
  5. Δεν κατάλαβα... απ’ τη μια καταγγέλλετε (αν και με ερωτηματικό, που θα πει ότι δεν είστε και πολύ σίγουρος, ε;) τον Μέγκο, τους Πολίτες στο Προσκήνιο και τον Σύριζα ως -ούτε λίγο ούτε πολύ- "συνεργάτες του Φουσέκη", και από την άλλη ζητάτε να ενωθούν μαζί σας σε μια ... "πανστρατιά" κατά του συστήματος Φουσέκη;
    Και κάτι ακόμα, για τον υπάλληλο οικονομικών του Δήμου που αναφέρετε, έχετε να τον κατηγορήσετε για κάτι; Αν όχι, γιατί πετάτε λασπούλα; Δεν είναι καλό, γιατί θα σας γίνει συνήθεια και ξέρετε, υποθέτω, τι χαρακτηρισμό "απολαμβάνει" εκείνος που συνηθίζει στη λασπούλα.
    Και κάτι τελευταίο... απ' όσα γράφετε, φαίνεται ότι ξέρετε λίγα και καταλαβαίνετε ελάχιστα... οι δε συνειρμοί σας, του..."Δημοτικού" (θα έλεγα).
    (ΥΓ. αν δεν είσαι και τόσο σίγουρος, τι τα θέλεις τα παχυλά και περισπούδαστε και τα δήθεν και τους εξυπνακισμούς λεβέντη μου; τόσο λατρεία στην "έκθεση" πια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν αποδειχθούν ως πραγματικά αυτά που λέει ο δρόλαπας τότε θα είναι πολύ αργά το πουλάκι θα έχει πετάξει και οι δουλειές θα έχουν κλείσει. Το φουσεκιστάν δεν μπορεί να καθήσει ήσυχο στις εκλογές. Και αφού όλη η αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο είχε υποταχθεί στον μεγάλο αρχηγό φουσέκη και όλοι ψηφίζανε ναι συνέχεια γιατι να μη συνεργασθούν και τώρα στις εκλογές; Χάθηκε η εμπιστοσύνη απο όλους δεν ξέρεις που να ακουμπήσεις για να μή λερωθείς έγιναν όλοι μαυρογιαλούροι.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το "όλη η αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο είχε υποταχθεί στον μεγάλο αρχηγό φουσέκη και όλοι ψηφίζανε ναι συνέχεια..", μήπως να το κοιτάξετε λίγο;... Αλλά είπαμε, αν βολεύει η λάσπη, τον χαρακτηρισμό δεν θα τον αποφύγετε στο τέλος...

      Διαγραφή
  6. Νίκο είσαι γάτος
    Δεν δουλευεσαι ρε παιδί μου τέλος. Θέλουν κρέμασμα στην πλατεία. Πούλησαν τον αγώνα στο σατανά! !!!!
    Εσύ παλεύεις με νύχια και με δόντια και αυτοί κάνουν συμφωνίες κάτω απ το τραπέζι. ...
    ........κι αυτές οι φωνές ...τα μεσάνυχτα. ...μπρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα δέντρα απέναντι απ το ξενοδοχείο. ..που παίρνουν τη μορφή του Φουσεκη .....του ταγκαλη.....του παναγιωτοπουλου ....και το άλλο με το μουστάκι .....φέρνει στο Μεγκο. ..κόψιμο θέλουν. ...Καλά λέει ο elvis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά από διεξοδικές έρευνες που διενεργήθηκαν στο χώρο των πανεπιστημιακών ερευνητικών κέντρων ανά την Ελλάδα για την καινούργια ίωση που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της Φωκίδας (οξεία φουσεγγίτιδα )βρέθηκε το αντίδοτο. Οι κάτοικοι μπορούν να το αναζητούν ζητούν μόνο στα φαρμακεία της Άμφισσας με το διακριτικό τίτλο Δρολαπιστάν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασχολείσου με την καμπούρα σου γιατρέ !
      αν υπήρχαν μερικοί σαν το δρόλαπα δεν θα φτάναμε στον δημοτικό πολιτικό εξευτελισμό !
      -δήμαρχο υπόδικο
      -αντιδήμαρχο με παράνομο κρατικό αυτοκίνητο
      -άλλο αντιδήμαρχο με αυτοκίνητο που παρακράτησε η αστυνομία
      -πολεοδομία με διαθεσιμότητες
      και ένα σωρό με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ !
      τελικά τι είσαι ?..........γιατρός της διαπλοκής ? της διαφθοράς ?
      χωρίς υπογραφή ?
      ΒΡΈ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΣΤ

      Διαγραφή
    2. Γιατρέ εσένα δεν σε πιάνουν τα γεννόσημα ρίχτο στα υπόθετα.

      Διαγραφή
  9. Επρεπε να βλέπω τις φάτσες των πολιτών στο προσκήνιο όταν κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται! !!!! Όλα τα λεφτά! !!! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο δρόλαπας άλλο πράμα λέει : γιατί οι αντιφουσεκικοί συνδυασμοί δεν συνεργάζονται ?
    σ΄ αυτό γιατί δεν απαντάτε ?
    μ΄ αυτά και άλλα πολλά δημιουργούνται τα εύλογα ερωτηματικά.
    κάνετε ότι δεν καταλαβαίνεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... δηλ. τι ερωτηματικά δημιουργούνται; ... και ΠΟΙΟΝ εξυπηρετούν αυτά τα ..."ερωτηματικά";...

      Διαγραφή
  11. H τέταρτη χορεύτρια είναι η Λαϊκή Συσπείρωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΜΑΣΤΕ !!! ΓΚΕΓΚΕ !!!!

      Διαγραφή
  12. ολο το σκεπτικο βασιζεται στη μη συνεργασια(αν και με λιγο τραβηγμενους συνειρμους και αποριες του υπερπεραν) . στη συνεργασια κ. δρολαπα δεν ειμαι αντιθετος. ομως και επειδη ξερω οτι εννοειτε τον κ. δρακακη που εχει κανει και καποιο εργο αντιπολιτευσης, δεν μπορει να γινει καθως ειναι γνωστο οτι εχει συνομιλησει με ακπροσωπους της χρυσης αυγης. οι πολιτες στο προσκηνιο , οτι κι αν ειναι, οσα εσωτερικα θεματα κι αν εχουν, δεν ταιριαζουν με κατι τετοιο. ο κ. δρακακης ειχε την ευκαιρια του να κατεβει σαν συνεργαζομενος και την πεταξε. αν δε συμφωνειτε βεβαια για τη χ.α. μορειτε να δειτε το ντοκυμαντερ φασισμος α.ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ! Ο ΔΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΜΕΝΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΗ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΔΡΑΚΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ

      Διαγραφή
    2. Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει.........
      ΜΗΠΩΣ έχετε κρυφές συμφωνίες ;
      Οι κρυφές συμφωνίες δεν μπορούν να εφαρμοστούν όταν ανακατεύονται πολλοί που δεν ξέρουν το ίδιο μυστικό.
      Ήτοι , όταν ένας συνδυασμός συμπράξει με άλλους συνδυασμούς οι συμφωνίες που έγιναν ενδεχόμενα κάτω από το τραπέζι δεν μπορούν να εφαρμοστούν.
      Ίσως γι΄ αυτό οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ που φανερά πλέον κάνουν κουμάντο στους ταλαίπωρους και ανυποψίαστους Πολίτες στο Προσκήνιο ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ με διάφορες δικαιολογίες όλες τις ενδεχόμενες συνεργασίες.
      Μπορεί να παίζει και κάποιο άλλο σενάριο.
      Μήπως αν δοθούν ψήφοι από το φουσεκικό στρατόπεδο στο συνδυασμό του ΣΥΡΙΖΑ στη Περιφέρεια , δοθούν ψήφοι από τους Πολίτες στο Προσκήνιο στους φουσεκικούς στο Δήμο ;
      Μακρυά είναι το σκοτάδι ; Κλείσε τα μάτια σου να το δείς…..!!!

      Διαγραφή
    3. απο φαντασια καλα παμε...

      Διαγραφή
    4. Το ότι το πρόβλημα όλων είναι οι Πολιτες στο Προσκήνιο είναι φανερό... Αλλά, αφού οι ...δημοσκοπήσεις δείχνουν θρίαμβο των φουσεκεϊκών και των παρατρεχάμενων, γιατί χολοσκάτε; ...εκτός κιαν οι ...δημοσκοπήσεις σας είναι μούφα και οι Πολίτες στο Προσκήνιο δεν είναι τρίτοι...

      Διαγραφή
  13. ΜΗΠΩΣ οι εργολαβίες στη Μήλο ή και η στενή εταιρική συνεργασία με γνωστό συμπολίτη μας και κουμπάρο του Φουσέκη έχει δημιουργήσει εύλογα και αναπάντητα ερωτηματικά για τη δράση του κ. Μέγκου;

    ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με τον Δρακάκη δεν συνεργάζεστε. Με τον Μπακογιάννη συνεργάζεστε κκ πολίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ένας τάχα τους μυρίζει , ο άλλος τάχα τους βρωμάει .
      Τότε, μήπως η μοναδική συμφωνία που μπορεί να γίνει είναι με τη διαπλοκή που μοσχομυρίζει αρωματισμένα συμφέροντα….. ;
      Δεν είναι και τόσο κακό....
      Σήμερα , που όλα και όλοι σχεδόν πουλιούνται......
      Σκέψου να υπάρχουν στο πάρε δώσε και καλές τιμές,
      όπως συμβαίνει όταν.....ΟΙ ΑΞΙΕΣ έχουν και.....Α Ρ Χ Ε Σ.....! !

      Διαγραφή
  15. αν δεν απατωμαι ο κ. δρακακης δουλευει στην εταιρια και μαλιστα απο οτι ξερω οταν ερχονται θεματα στο δημοτικο συμβουλιο για την εταιρια παντα ψηφιζε οτι και ο φουσεκης.Οποτε μηπως τελικα ο Δρακακης ειναι ο τριτος συνδυασμος φουσεκη με χρυση αυγη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αν καταλαβα το συλογισμο του δρολαπα οπως ο μεγγος δεν πρεπει να ξαναδεχτει δημοσιο εργο τοτε και κανεις ελευθερος επαγγελματιας δεν πρεπει να το κανει, και ο ιδιος ο δρολαπας να μην δεχτει πελατες απο κρατικα προγραμματα. μα τα κρατικα προγραμματα ειναι για ενισχυση της απασχολησης. μηπως ειναι λιγο αντιφατικα ολα αυτα? μηπως τοτε κανεις συμβουλος δεν πρεπει να κατεβει? μηπως ο φουσεκης σαν δημαρχος εκπροσωπει τον εαυτο του κι οχι το κρατος? μηπως εννοειτε αυτο που ελεγε ενας φιλος μου παλευω να καταστραφει γρηγοροτερα το κρατος για ναρθει η καθαρση? λοιπον νομιζω οτι ο φουσεκης δεν μπορει να ναι ''το κρατος ειμαι εγω'' και ολοι να γβαινουμε απ εξω αλλα αντιθετα πρεπει να διεκδικουμε τα αυτονοητα , οχι παρακαλωντας αλλα πιεζοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΕ; ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΤΕΛΕΙ; ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΦΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΥΠΟΔΙΚΟΣ ΣΤΤΟ ΔΗΜΟ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε (1:05)
      Ο οποιοσδήποτε έχει τη δυνατότητα μπορεί να παίρνει δημόσια έργα.
      Η λακκούβα είναι ο τρόπος που φθάνει ένα έργο σε κάποιον.
      Άν το έργο δίνεται χαριστικά ή με υπόγειο τρόπο ώστε αυτός που το παίρνει να ξεπουλήσει και τη ψυχήγ του στον αφέντη που του το δίνει, εκεί είναι το ύποπτο.

      Διαγραφή
  17. ΠΑΡΕ ΔΡΟΛΑΠΑ, ΣΧΟΙΝΑ, ΔΡΑΚΑΚΗ ΚΑΙ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.. ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΘΕΡΙΝΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΟΙΝΑ ΚΑΙ ΔΡΟΛΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΥΣΕΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΑΡΧΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Ο ΣΧΟΙΝΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ Ν Δ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΜΑΝΗΣ ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΔΙΚΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΙΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΑΡΙ !! Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΟ ΒΟΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΛ ΤΖΑΪΣ ΙΕΝΑ (για τους καλούς εκτιμητές)!!!!

      Διαγραφή
  19. KΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ?
    ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΕΓΓΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ?
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΤΑΓΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΜΕ ΑΡΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ..ΚΑΜΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ..
    ΑΡΑΓΕ Ο ΔΡΟΛΑΠΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι "ΠΟΛΙΤΕΣ" έχουν υποχρέωση να ξεκαθαρίσουν αν έχουν πραγματικά στόχο να πάρουν τη Δημαρχία. Όταν δημοσιεύτηκε ανάλυση στο Amfissaface σύμφωνα με την οποία φαινόταν σα στόχος τους η αύξηση των ποσοστών τους και το να πάρουν δηψίφιο στον Α' γύρο δεν υπήρξε ουσιαστικά καμια αντίδρασή τους.
    Έχουν υποχρέωση τόσο απέναντι στους ψηφοφόρους όσο και απέντι στους υποψηφίους τους. γιατί πχ αν επιβεβαιωθεί η ανάλυση, στην Ιτέα θα εκλεγεί μόνο ο επικεφαλής του συνδυασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλ. πώς να το ξεκαθαίσουν εσένα για να το καταλάβεις? Το έχουν κάνει όσο πιο "λιανά" γίνεται... Αλλά, θα μου πεις, στου κουφού την πόρτα... (βλέπω πολύ ζορίζεστε με τους Πολίτες στο Προσκήνιο... από δω το πάτε, από κει το φέρνετε, όλο ευλαιρία να χτυπήσετε τους Πολίτες ψάχνετε... Μάλλον έχετε καταλάβει τι σας ετοιμάζει ο κόσμος στι ςεκογές...)

      Διαγραφή
  21. Δεν είμαι φανατικός των συνδυασμών που υπάρχουν αλλά είναι φανερό ότι μετά τις αποκαλύψεις Δρόλαπα ο κ. Μέγκος έχεο ηθικό κώλυμα και δεν μπορεί να είναι πλέον επικεφαλής εφ όσον οι σοβαρές καταγγελίες δεν διαψεύδονται. Μήπως θα ήταν καλύτερα να επιλεγόταν μια άλλη εναλλακτική λύση. Ίσως ο κ. Σκαρίμπας ή ο κ. Εμμανουήλ ή ο κ. Βανδώρος ακόμη και ο κ. Μπακογιάννης. Ίσως με αυτό τον τρόπο ξεπεραστούν οι ψίθυροι και μπουν δυναμικά οι πολίτες στην διεκδίκηση του δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά που βάζει ενα θέμα που τσούζει το τοπικό κατεστημένο ο Μέγκος, μερικοί θέτουν θέματα..."ηθικής"... Τελικά, τόσα χρόνια αυτή η ...ηθική είχε μεταναστέυσει απ τη Φωκίδα και ξαφνικά γύρισε τώρα, ε? Στραβωμάρα τόσα χρόνια?... για τα αυτοκίνητα του πρωην Δ. Ιτέας για παράδειγμα, η ηθική πού πήγε? ...και μιλάμε και για δημόσια περιουσία, οκ? ..για τους ευκάλιπτους? ...για το "παζάρι" τόσα χρόναι με τους ρομά?... ηθικολόγοι κατά περίπτωση και όπου σας βολεύει κύριοι?

      Διαγραφή
    2. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΣ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΒΑΝΔΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ. Ο ΤΑΚΗΣ ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΙΠΕ. ΑΠΛΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΗ. ΔΙΑΨΕΥΣΤΕ ΤΟ

      Διαγραφή
    3. Τελικα μονο απο Ιτεα εχετε να προτεινετε εναλλακτικη λυση σε πιθανοτητα αντικαταστασης του Μεγγου ; Δηλαδη πολιτες στο προσκηνιο= Ιτεα ή Ιτεα = δημος Δελφων ; και ελεγα και εγω τοσο λαθος κανω τοσον καιρο και πιστευα αυτα ακριβως που καποιοι ερχονται να επιβεβαιωσουν ; Γι αυτο τοσοι σεισμοι μονο στην Ιτεα , ειναι απο το πολιτικο βαρος τοσων και τοσων κατ αποκλειστικοτητα πολιτων στο προσκηνιο .Βγηκαν βλεπετε αποτομα στο προσκηνιο ολοι αυτοι και δημιουργουν κραδασμους .

      Διαγραφή
  22. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΚΡΑΝ! ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΕΓΚΟ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΑΝΑ ΣΗΜΕΙΑ.ΜΙΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΜΕΓΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΟΧΙ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ;ΣΚΑΡΙΜΠΑ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΠΩΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι! να αποκαλύπτεται ο στόχος! Αμ δε! Εκεί, θα χτυπιέστε μέχρι να "ψοφήσετε" πολιτικά!

      Διαγραφή
  24. ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΜΕΓΓΟΥ.
    ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΛΑΙΟΠΑΣΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΑΧΙΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω και επαυξανω! ποιος παραξενευτηκε με τον επαγγελματικο προσανατολισμο του Μεγκου? κανενας. απο την αρχη δεν ειδαμε τον εναγκαλισμο της οικογενειας με την Λαινη? ποιος παραξενευτηκε με τον αντιπεριφεριαρχη του συριζα? κανενας. αυτο που ταραξε τα νερα ήταν ο Δρολαπας και το παραμυθι της καθαρσης. αυτοι μανουλα μου δεν θελουν να βγουν ,να κανουν τις δουλιες τους θελουν.

      Διαγραφή
    2. Αφού είναι τέτοιος ο Μέγκος και ο συνδυασμός του (ανέντιμοι, διαπλεκόμενοι, διπρόσωποι, συμφεροντολόγοι...), γιατί εσείς, τόσο έντιμοι άνθρωποι, σκοτώνεστε να συνεργαστεί μαζί σας ή με τον έντιμο κ. Δρόλαπα? Τι πρεμούρα είν αυτοί ωρέ αδέρφια???

      Διαγραφή
  25. για την ταμπακιερα θα μιλησει καποιος; θελουμε να ξερουμε τι θα ψηφισουμε. παιρνει εργα η οχι; πρεπει να μπει αλλος μπροστα ναι η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τόχει παραδεχθεί σε μερικούς πολίτες στο προσκήνιο, αλλά λέει ότι κάνει επάγγελμα.
    άν είναι οικότροφος στα γραφεία του κυριακόπουλου και στα συνεργαζόμενα τεχνικά γραφεία των φουσέκιδων υπάρχει σοβαρό θέμα και πρέπει αυτός που παραίτησε με το έτσι το θέλω τον Ηλία Καλύβα για να πάρει αυτός τη θέση στο δημοτικό συμβούλιο γιατι φαίνεται ότι είχε τέτοιους σκοπούς πρέπει αυτός τώρα να παραιτηθεί και να γυρίσει ο Ηλίας , ο οποίος είναι αηδιασμένος και δεν θέλει να δεί κανένα απο τους φανερούς και κρυφούς κουμανταδόρους που μας πάνε κατ΄ευθείαν στο φουσεκικό μπλόκ, στο οποίο άμα θέλαμε να πάμε θα πηγαίναμε απο μόνοι μας δεν θα περιμέναμε να μας τσουβαλιάσει ο πονηρός κ. Μέγκος για να τα κονομάει σε βάρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΔΡΟΛΑΠΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΕΥΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΤΡΟΝΑΡΕΣΤΕ ? ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥ ΠΕΝΑ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑ ΜΕΛAΝΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ. ΟΣΟ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ "ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΙ" ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απάντηση σε ανώνυμο 14.4.14 / 3:29 μ.μ.
      εσύ ανώνυμε που τα ξέρεις όλα γιατί δεν μας λες για τα ρεζιλίκια στα τουμπανάρια, τα παράνομα αυτοκίνητα στη Δεσφίνα και την Γραβιά ? Σ΄ αρέσει να καλοπερνάς μ΄ αυτό τον τρόπο .....και να ζεις καλά, και να έχεις και για τα παιδιά σου, και για τα εγγόνια σου, και τα δισέγγονα ..και βάλε....! ΝΤΡΟΠΗ !
      Άσε λοιπόν το κάθε δρόλαπα και κοιτάξτε την καμπούρα σας.
      Έχετε το θράσος να επιτίθεσθε στους άλλους για να μην ασχολούνται με το βούρκο σας . Τι να σας πω..............

      Διαγραφή
  28. για ανώνυμο 14.4.14 - 3:29 μ.μ.
    μίλα μας για σένα..........................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  29. Υπόγειες διαδρομές ακολουθεί μόνο το ,διαπλεκόμενο και διεφθαρμένο καθεστώς στη Φωκίδα. Προβάλει τον εαυτό του, με μαύρη προπαγάνδα, στους αγωνιστές που θα το ανατρέψουν.
    Αγώνας μέχρι τη Νίκη απο τη Στρώμη.


    Υ.Γ. Τα ξερά .... δε κολάνε στους τοιχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή