Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου...

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Προς ιδιωτικοποίηση η ΚΤΕΛ Α.Ε. ;


                
 Το ΚΤΕΛ δίπλα στα ατόμα με αναπηρία όρασης

   Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO -θυγατρική του ΟΣΕ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού-, η επιτάχυνση της απορρόφησης του ΕΣΠΑ, η απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ ως το τέλος του 2015,
η επανεκκίνηση των έργων για την κατασκευή των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητόδρομων και η άρση των ρυθμιστικών εμποδίων για την ομαλή λειτουργία της αγοράς και την αποκλιμάκωση των τιμών, περιλαμβάνονται στους δέκα άξονες δράσης που παρουσίασε την Πέμπτη ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης.
   Ο κ. Χατζηδάκης παρουσίασε το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των εθνικών δεσμεύσεων της χώρας στους τομείς ευθύνης του υπουργείου. Θα ακολουθήσει, όπως ανέφερε, η παρουσίαση των πρωτοβουλιών που θα αναληφθούν για την ανάπτυξη της οικονομίας και την υλοποίηση διαρθρωτικών αλλαγών πέραν των συζητήσεων που γίνονται με την τρόικα".
  «Η κατάσταση δεν είναι εύκολη και το γνωρίζουμε. Τα προβλήματα είναι μεγάλα και ο χρόνος λίγος. Αποτυχία της κυβέρνησης, θα είναι και αποτυχία της χώρας», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε:
«Θέλω να πολιτευθώ σαν να είναι η τελευταία μου θητεία αγνοώντας το πολιτικό κόστος. Χαρίζω ευχαρίστως τις επόμενες εκλογές σε όποιον θέλει να τις κερδίσει. Μου φτάνει να έχουμε κάνει ό,τι επιβάλει η συνείδησή μας για τη σωτηρία της χώρας».
  Οι δέκα προτεραιότητες στις οποίες αναφέρθηκε ο υπουργός είναι:
1) Μεγάλα Οδικά Έργα - Επανέναρξη 4 Αυτοκινητοδρόμων. Στόχος είναι ως τις 30 Σεπτεμβρίου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους και να επιτευχθεί συμφωνία-πλαίσιο.
2) Επιτάχυνση απορρόφησης ΕΣΠΑ με απλοποίηση/κατάργηση διαδικασιών και υπογραφών, αλλαγή της νομοθεσίας για τις απαλλοτριώσεις, αναθεώρηση του προγράμματος και επιτάχυνση των 181 έργων υψηλής προτεραιότητας.
3) Ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ & ROSCO. Τους επόμενους μήνες αναμένεται να καταλήξει η διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τα νομικά ζητήματα που υπάρχουν σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις για τον ΟΣΕ. Η ιδιωτικοποίηση της ROSCO θα γίνει αφού εξετασθούν πιθανές συνέργειες, κατά τα πρότυπα άλλων χωρών.
4) Προσέλκυση επενδύσεων με κεντρικό σύστημα αδειοδότησης, ηλεκτρονική παρακολούθηση των επενδύσεων ώστε να ενισχυθεί η διαφάνεια, αλλαγή του επενδυτικού νόμου και αξιοποίηση των Εταιριών Ειδικού Σκοπού (SPVs), αρχής γενομένης από την αξιοποίηση του Παραλιακού Μετώπου (Φάληρο- Σούνιο).
5) Εξαγωγές: διεύρυνση του αριθμού των προϊόντων και των εταιριών που εξάγουν, προώθηση σε νέες αναδυόμενες αγορές και δίκτυα και απλοποίηση των διαδικασιών. Παράλληλα, έχει ανακοινωθεί η συγχώνευση της ΔΕΘ, της Helexpo και του ΟΠΕ.
6) Απλούστευση αδειοδοτήσεων για επιχειρήσεις και επαγγέλματα (τεχνικοί, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι, κ.ά.)
7) Ομαλή λειτουργία της αγοράς - Ανταγωνισμός: αξιοποίηση της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ για την Αξιολόγηση του Ανταγωνισμού, κατ' αρχήν στους τομείς οικοδομικών υλικών, λιανικού εμπορίου, βιομηχανικής παραγωγής και τουρισμού, απλοποίηση του Αγορανομικού Κώδικα.
8) Δημόσιες Συμβάσεις- Προμήθειες: Νέο κανονιστικό πλαίσιο για προμήθειες και δημόσια έργα, μείωση των φορέων που εκτελούν διαγωνισμού από 3.200 σε 640, ενεργοποίηση της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και έναρξη εφαρμογής των ηλεκτρονικών δημόσιων προμηθειών πιλοτικά τον Ιανουάριο του 2013.
9) Αξιοποίηση των 37 περιφερειακών αεροδρομίων.
10) Απελευθέρωση της αγοράς υπεραστικών επιβατικών οδικών μεταφορών μέχρι το τέλος του 2015 αντί για το 2019 που προβλέπει ο ισχύων νόμος, μετά από διάλογο με την Ομοσπονδία των ΚΤΕΛ.
 ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου