Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Δεν υιοθέτησαν ΚΑΝΕΝΑ αίτημα ώστε να παραμείνουν ανοιχτά αλλά με ασφάλεια τα σχολεία!! Τώρα, Φταίει ο γάιδαρος και δέρνουν το σαμάρι…


ΑΡ.ΕΝ. ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΩΚΙΔΑΣ 

 

  Φταίει ο γάιδαρος και δέρνουν το σαμάρι 

Όλη η Ελλάδα στο κόκκινο και η μικρή κοινωνία της Φωκίδας … ύαινες, ανθρωποφάγοι, έτοιμοι να κατασπαράξουν «τους ανεύθυνους εκπαιδευτικούς που με την εγκληματική συμπεριφορά τους έθεσαν σε κίνδυνο την δημόσια υγεία».

«Αγανακτισμένοι» γονείς, πολίτες, διαχειριστές τύπου-μέσων , τοπικοί άρχοντες  που δεν βλέπουν το δάσος, αλλά το κλαδάκι που τους κόβει τη θέα, πετάνε το μπαλάκι στην κερκίδα, χώνουν το κεφάλι στο χώμα σαν τη στρουθοκάμηλο για να μη βλέπουν, να μην ακούν και ψάχνουν εναγωνίως «τον ένα»  που θα του φορτώσουν «το έγκλημα» και θα απαλλάξουν τον εαυτό τους από την ευθύνη.  

Την στιγμή που τα σχολεία μετατρέπονται σε εστίες υπερμετάδοσης του κορωνοϊού και η πανδημία καλπάζει, κάποιοι καλούν τον εισαγγελέα να επέμβει και να τιμωρήσει την εκπαιδευτικό γιατί ασθένησε πρώτη, λες και δεν είχαμε άλλα κρούσματα πουθενά αλλού στο νομό, ούτε μαθητές και εκπαιδευτικούς οι οποίοι πριν και μαζί με αυτή ασθένησαν και όλοι τους φορούσαν τη «σωτήρια» μάσκα.  

Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας έχουν την απόλυτη ευθύνη! Και μαζί τους όλοι αυτοί  που κάνουν ότι δεν βλέπουν την οικτρή κατάσταση και την απαξίωση στο δημόσιο σχολείο, στην εργασία τους, στην κοινωνία, στη ζωή τους.

Έναν ολόκληρο χρόνο τώρα, Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας

δεν υιοθέτησαν κανένα από τα αιτήματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για να  μπορούν  τα  σχολεία  να  παραμείνουν  ανοιχτά αλλά με ασφάλεια ανοιχτά (μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, έτσι ώστε να μπορούν να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις, διασφάλιση των αναγκαίων χώρων,  πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού εκπαιδευτικών, καθαριστριών και βοηθητικού προσωπικού, μαζικά και  δωρεάν επαναλαμβανόμενα  τεστ  στους  χώρους  των  σχολείων σε όλους τους εκπαιδευτικούς αλλά και στους μαθητές, ιχνηλάτηση και συχνή απολύμανση των σχολείων),

δεν έκαναν, επίσης, τίποτα για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα νοσοκομεία, δημιουργία ΜΕΘ και ενίσχυση των δομών περίθαλψης, για ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, για μέτρα προστασίας στα εργοστάσια και στους χώρους δουλειάς.

Αντίθετα  κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας

παίζουν ρουλέτα  με τις  ημερομηνίες, το  άνοιγμα  και  το  κλείσιμο  των  σχολείων, ανάλογα  με  τις  γενικότερες  σκοπιμότητες   που  θέλουν  να  υπηρετήσουν, μας στοιβάζουν 20-25 άτομα στις τάξεις με μοναδικά μέτρα προστασίας την τεράστια μάσκα αλεξίπτωτο (ούτε αυτή δεν αντικατέστησαν, παρά τη γενικευμένη κατακραυγή), το παγουρίνο Barbie, το άνοιγμα   των παραθύρων στις τάξεις για 10΄ στο καταχείμωνο, το να έρχονται και να φεύγουν  σε διαφορετική ώρα οι μαθητές από κάθε τάξη …

αξιοποιούν την πανδημία και περνούν την  αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα Δημοτικών – Νηπιαγωγείων και ψηφίζουν τα πιο αντιδραστικά, αντιλαϊκά, αντιεκπαιδευτικά  νομοσχέδια, χαρίζοντας εκατομμύρια στην καταστροφική Τράπεζα θεμάτων (1 εκατ. ευρώ) και για την πανεπιστημιακή αστυνομία (30 εκατ. ευρώ).

 Έχουν  καταδικάσει  μαθητές  και  εκπαιδευτικούς  στο  μαρτύριο  του  εγκλεισμού, της  καθήλωσης  και του webex. Έχουν αντικαταστήσει τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς να ενδιαφέρονται για την καθολική συμμετοχή μαθητών- εκπαιδευτικών σε αυτή, με τη  «μαγική  λύση»  της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης παρά τα μορφωτικά, ψυχολογικά, κοινωνικά  προβλήματα που δημιουργεί.

Ήταν κοροϊδία ο τρόπος με τον οποίο άνοιξαν τα σχολεία την 1η Φεβρουαρίου …  προδιέγραψαν από την αρχή το νέο κλείσιμό τους.

Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα υπονομεύοντας την υγεία όλων μας συνολικά και το μόνο που κάνει είναι οι περιορισμοί, η καταστολή και το φόρτωμα της ανεπάρκειάς  της στο όνομα της «ατομικής» ευθύνης.

Αυτούς τους 12 μήνες θέλει  να μετράμε ανεύθυνους και να φορτώνουμε ευθύνες. Σε όλους τους άλλους. Ποτέ σ’ αυτή. Στους νέους, στους γέρους, στα παιδιά. Στους εργαζόμενους, στους αθλητές, στους φοιτητές, στους εκπαιδευτικούς. Ποτέ σ’ αυτή.

Οι κακοί γιατροί και νοσηλευτές φταίνε που το διαλυμένο δημόσιο σύστημα υγείας αγκομαχά και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις τεράστιες πανδημικές ανάγκες. Οι κακοί εκπαιδευτικοί φταίνε που γέμισαν κορωνοϊό τα σχολεία, γιατί έχουν στραβά τη μάσκα αερόστατο,  γιατί δεν μπορούν να φυλάξουν τους 200 μαθητές στο προαύλιο, γιατί ο υπεύθυνος καθηγητής για τον covid  έπρεπε να ήταν και γιατρός και νοσοκόμος, γιατί δεν άνοιγαν καλά τα παράθυρα το καταχείμωνο, γιατί μετακινούνται σε 2-4 και 5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο, γιατί …

Που ήταν λοιπόν όλοι αυτοί όταν μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν σταματήσαμε να φωνάζουμε και να διεκδικούμε τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων;

Που είναι λοιπόν όλοι αυτοί να αποδώσουν  ευθύνες στο υπουργείο παιδείας και την κυβέρνηση  για την εγκληματική ανευθυνότητα τους;

Το σύνολο των εκπαιδευτικών μέσα στις συνθήκες της πανδημίας δίνουμε καθημερινά μάχη για να κρατήσουμε το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης. Το σχολείο δεν είναι παρκινγκ παιδικών ψυχών για να κάνουμε παιδοφύλαξη και να αστυνομεύουμε τους μαθητές μας. Δίνουμε καθημερινά μάχη για να στηρίξουμε τις μορφωτικές τους ανάγκες  απέναντι στην πολιτική της χρόνιας  εγκατάλειψης. Δίνουμε καθημερινά μάχη για να μην απολέσουμε τον παιδαγωγικό και μορφωτικό μας ρόλο, την εργασιακή μας αξιοπρέπεια. Σε αυτόν τον αγώνα θέλουμε δίπλα μας τους μαθητές μας, τους γονείς τους και όλη την κοινωνία. Δεν θέλουμε χειροκροτήματα. Θέλουμε στήριξη και αλληλεγγύη στο δύσκολο έργο μας.

Είμαστε δίπλα στους μαθητές, τους συναδέλφους μας και όλους όσοι νοσούν και ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση.

Απαιτούμε να σταματήσει τώρα κάθε προσπάθεια στοχοποίησης συναδέλφου εκπαιδευτικού.

Διεκδικούμε όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και την προστασία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

Τώρα λεφτά για υγεία και παιδεία.

Να καταργηθεί όλο το αντιεκπαιδευτικό νομικό πλαίσιο (Νόμος για Λύκειο-Τράπεζα θεμάτων – Επαγγελματική εκπαίδευση – Τριτοβάθμια- επιβολή της αξιολόγησης ) που οδηγεί σε κατηγοριοποίηση- συρρίκνωση-ιδιωτικοποίηση και διάλυση της δημόσιας παιδείας.

 Εργασία, υγεία, παιδεία ,ελευθερία δεν είναι κόστος είναι δικαίωμα!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου