ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΕΙΑ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΖΗΛΟΣ….
Φαίνεται πως ο ζήλος να υλοποιηθούν αντεργατικές επιλογές
«τυφλώνει» υπηρεσιακά στελέχη και ερμηνεύουν κατά το δοκούν την ισχύουσα νομοθεσία… Αναφερόμαστε στα υπ’ αριθμ. 927147/1-12-2020 και 981770/18-12-2020 έγγραφα της προϊσταμένης της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, που ζητάει από τους υπαλλήλους της Δ/νσης Υγειονομικού Ελέγχου & Περιβαλλοντικής Υγιεινής Βόρειου Τομέα Αθήνας να δεχτούν να τους αξιολογήσει ο συνταξιούχος πλέον Διευθυντής τους!!!, καλώντας τον να το πράξει!!!
Μάλιστα τονίζει ότι «πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης ο άμεσα ιεραρχικά προϊστάμενος πρέπει να διενεργήσει και συμβουλευτική συνέντευξη»!!!!
Μετά το πρώτο έγγραφο που έστειλε και τις επισημάνσεις μας ότι οποιαδήποτε υπενθύμιση από την μεριά της Δ/νσης Ανθρώπινου Δυναμικού όφειλε να είχε γίνει πριν την 2η αίτηση παραίτησης του Δ/ντή της υπηρεσίας και δεν νομιμοποιείται πλέον αυτός να διενεργήσει καμιά αξιολόγηση, δεν νομιμοποιείται να υπογράψει οποιοδήποτε υπηρεσιακό έγγραφο, επανήλθε δριμύτερη και έφτασε να γράφει σε ένα μνημειώδες κείμενο ότι «ο αξιολογητής υπέβαλε την 2η αίτηση συνταξιοδότησης στις 30-11-2020, αλλά στις 18-12-2020 δεν έχει λυθεί ακόμα η υπαλληλική του σχέση»!!!!! και τον καλεί να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες!!!!
Παρουσιάζει δε στο έγγραφό της ότι αυτές τις κατευθύνσεις έδωσε και το υπουργείο Εσωτερικών!!!
Φαίνεται ότι όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να ξεχάσουμε όσα ξέρουμε… Φαίνεται πως για κάποιους δεν έχουν σημασία όσα αναφέρονται στο άρθρο 148 του Υπαλληλικού Κώδικα, που ρυθμίζει όλα τα ζητήματα της παραίτησης ενός δημοσίου υπαλλήλου και καθορίζουν κατά περίπτωση το πότε λύεται η υπαλληλική σχέση.
Βέβαια το άρθρο 148 του Υπαλληλικού Κώδικα δεν το μνημονεύουν καθόλου στο έγγραφό τους… Μήπως δεν το ξέρουν;
Ας το διαβάσουν: «Αν μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την πάροδο δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή της αίτησης παραίτησης ο υπάλληλος επανέλθει με δεύτερη αίτηση, εμμένοντας στην παραίτηση του, αυτή γίνεται αυτοδικαίως αποδεκτή και λύεται η υπαλληλική σχέση από την ημέρα υποβολής της δεύτερης αίτησης.».
Η υπαλληλική σχέση στην περίπτωση υποβολής 2ης παραίτησης εντός μηνός λύεται από την ημέρα υποβολής της δεύτερης αίτησης. Εξάλλου γι αυτό και σε όλες τις διαπιστωτικές πράξεις που δημοσιεύονται στη συνέχεια σε περίληψη σε ΦΕΚ γράφουν ότι «Με την αριθ. πρωτ. …. διαπιστωτική πράξη του Περιφερειάρχη Αττικής, η οποία εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 147, 148 & 156 του Ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (ΦΕΚ 26/τ. Α’/9-2-2007) διαπιστώνεται η αυτοδίκαιη λύση της υπαλληλικής σχέσης λόγω παραίτησης του μονίμου υπαλλήλου της Περιφέρειας Αττικής …………………………,κατηγορίας …, κλάδου , με βαθμό …, από ….., ημερομηνία δεύτερης αίτησης παραίτησης, με την οποία εμμένει στην παραίτησή της (ημερομηνία πρώτης αίτησης παραίτησης ……). (Αριθ. …….. βεβαίωση διαγραφής από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου.».
Το πότε θα υπογραφεί η σχετική διαπιστωτική πράξη και πότε αυτή θα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ δεν έχει καμιά σημασία. Εξάλλου ούτε στο Δελτίο Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης (ΔΑΥΚ) που υποβάλλεται από την Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού στη Δ/νση Συντάξεων του ΕΦΚΑ, για να προχωρήσουν οι διαδικασίες συνταξιοδότησης μνημονεύεται η ημερομηνία υπογραφής της διαπιστωτικής πράξης ή η ημερομηνία δημοσίευσης σε ΦΕΚ.
Και όπως όλοι ξέρουμε αυτά υπογράφονται και ολοκληρώνονται αρκετούς μήνες μετά την λύση της υπαλληλικής σχέσης.
Αφού λοιπόν «επανεγκατέστησαν» στην υπηρεσία τον συνταξιούχο τέως Διευθυντή, τηλεφωνούσε στους υπαλλήλους και τους έδινε εντολή να συμπληρώσουν τα έντυπα αξιολόγησης και να του τα πάνε… Δεν ξέρουμε για πότε προγραμμάτισε τις συνεντεύξεις….
Ανακεφαλαιώνουμε συνάδελφοι: Σύμφωνα με την Δ/ντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και τους «αρμόδιους» του ΥΠΕΣ μετά την 2η παραίτησής σας δεν λύεται η υπαλληλική σας σχέση…. και μπορείτε να πηγαίνετε στο γραφείο σας και να υπογράφετε ότι νομίζετε…!!!
Αν δεν καταλάβαμε καλά, ζητάμε από τους ενημερωμένους αρμόδιους να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους…
Υ.Γ. Πάντως, όποιες τυχόν εκθέσεις αξιολόγησης συνέταξε είναι ΑΚΥΡΕΣ και δεν μπορούν να μπουν στους φακέλους των υπαλλήλων.
Π.Α.
1. Υπουργείο Εσωτερικών
Δ/νση Προσωπικού Τ.Α
2. Εκτελεστικό Γραμματέα Π.Α.
3. Εθνική Αρχή Διαφάνειας
4. Προϊσταμένη Γενικής Δ/νσης Εσωτερικής Λειτουργίας
5. Προϊσταμένη Δ/νσης Ανθρώπινου Δυναμικού
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
Έργα «βιτρίνας» και δημόσιες σχέσεις
Ο δρόμος της διοχέτευσης των χρημάτων του λαού στην πολύμορφη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών συμφερόντων μέσα από τους προϋπολογισμούς (κρατικό-Περιφερειών, Δήμων κλπ) επικυρώθηκε και φέτος με τις σχετικές Αποφάσεις.
Στις Περιφέρειες βέβαια οι συζητήσεις αν και επί της ουσίας είναι ελλειμματικές αφορούν μόνο τον «τακτικό» προϋπολογισμό, δεδομένου ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο δεν έχει αρμοδιότητα εποπτείας ή λήψης αποφάσεων για το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής (ΠΤΑΑ) που έχει τον σπουδαιότερο ρόλο στη διαχείριση των χρηματοδοτήσεων, ως υπόλογος θεσμός των πιστώσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) και της οικονομικής διαχείρισης ευρωπαϊκών προγραμμάτων και άλλων δράσεων.
Στην Περιφέρεια Αττικής ο προϋπολογισμός και το Πρόγραμμα Εκτελεστών Έργων υπερψηφίστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο (16-12-20) με τις ψήφους της διοικούσας παράταξης Πατούλη, της παράταξης Τζήμερου και 7 «ανεξαρτητοποιημένων» συμβούλων (5 από την παράταξη Σγουρού & 2 Χρυσής Αυγής).
Ένας προϋπολογισμός βαθιά αντιλαϊκός συνέχεια αυτών των προηγούμενων χρόνων με μειωμένη χρηματοδότηση από τον κρατικό Προϋπολογισμό και «σταθερή» μισθοδοσία, μέσω ΚΑΠ που σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν νέες προσλήψεις για τις υποστελεχωμένες υπηρεσίες μας. Στηρίζεται σε έσοδα από τέλη και παράβολα (μεταβίβασης αυτοκινήτων, ημερήσιο δικαίωμα από πωλητές και παραγωγούς στις λαϊκές αγορές), φόρους και πρόστιμα.
Είναι αξιοσημείωτα αρκετά σημεία του προϋπολογισμού:
• Ιεραρχούνται ως πρωτεύοντα και χρηματοδοτούνται έργα που συνδέονται με την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων στους κλάδους προτεραιότητας του αναπτυξιακού σχεδίου για την Αττική.
• Τα νέα έργα του φετινού προϋπολογισμού της Διοίκησης Πατούλη θα καλύψουν το 0,93% των πληρωμών για το 2021. Συνεχίζονται τα έργα Δούρου… και οι προεκλογικές κοκορομαχίες τους αφορούσαν μόνο την υφαρπαγή της ψήφου του λαού.
• Η ανάπλαση κλείνεται σε όλες τις πτώσεις. Έργα μακριά και πέρα από τις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας, όπως το Φαληρικό μέτωπο, το γήπεδο του μεγαλομετόχου της ΑΕΚ, η Ανάπλαση του Μικρολίμανου, της περιοχής Αγίου Διονυσίου Πειραιά με το Κέντρο Γαλάζιας Καινοτομίας υπηρετούν το κατασκευαστικό, το τουριστικό και εφοπλιστικό κεφάλαιο. Τον ίδιο σκοπό υπηρετούν και οι αναπλάσεις των κτιρίων της ΧΡΩΠΕΙ στην Πειραιώς και του πρώην Απολυμαντηρίου στην Ιερά οδό, που πρόκειται να μετατραπούν σε κέντρα καινοτομίας. Μα πόση καινοτομία πια;
• Η COSCO στον Πειραιά απ’ την πλευρά της που διαφεντεύει στην περιοχή κάνει αγώνα δρόμου να προλάβει ορισμένα έργα στην Πειραϊκή ως τον επόμενο Αύγουστο γιατί θα έχει bonus ακόμη 16% στις μετοχές του ΟΛΠ και από δίπλα η κυβέρνηση πρόσφατα νομοθέτησε έτσι ώστε να μην συναντά εμπόδια η “ανάπτυξή” τους, δηλαδή να μην υπάρχουν έλεγχοι.
• Η Ανατολική Αττική των λιμανιών της Ραφήνας και του Λαυρίου και του Αεροδρομίου δεν έχει ακόμα αποχέτευση και υπάρχουν έργα που καθυστερούν όπως το ΚΕΛ Κορωπίου – Παιανίας που βρίσκονται στον έβδομο χρόνο. Αλλά το κυριότερο πρόβλημα της περιοχής που αναδείχτηκε και με την φωτιά στο Μάτι είναι η έλλειψη ενός δημόσιου Νοσοκομείου και η εγκατάλειψη των υπαρχόντων Κέντρων Υγείας, για τα οποία δεν γίνεται κουβέντα.
• Την ίδια ώρα που η Αττική ακόμα μετρά τις πληγές της από τις φυσικές καταστροφές και την παντελή έλλειψη βασικών υποδομών, στην αντιπλημμυρική, αντιπυρική και αντισεισμική προστασία τα έργα συνεχίζονται αποσπασματικά.
• Και φέτος «βγάζει μάτι» η απουσία από τον προγραμματισμό των έργων η κατασκευή σχολικών αιθουσών και βρεφονηπιακών σταθμών, παρά τα προβλήματα που έχουν αναδειχτεί με τις τεράστιες ελλείψεις και ανάγκες που υπάρχουν. Και βέβαια ούτε καν σκέψη για δημόσιες μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και άλλες δημόσιες μονάδες κοινωνικής φροντίδας ΑΜΕΑ κλπ.
• Προϋπολογίζονται και πάλι δαπάνες 1.650 εκ. ευρώ το χρόνο για εργολαβικές επιχειρήσεις καθαριότητας κτηρίων. Θα μπορούσαν δηλαδή να προσλάβουν με αυτά τα χρήματα 100 εργαζόμενους μόνιμους, την ίδια ώρα, που οι εργολάβοι απασχολούν με αυτά τους μισούς εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα, με το 1/4 των αποδοχών… Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και με την φύλαξη κτιρίων και πάρκων για την οποία δίνουν σε εταιρείες σεκιούριτι 1.800 εκ. ευρώ!!!
• Οι επιχορηγήσεις σε ιδρύματα κοινωνικής πρόνοιας, για βασικές υποδομές είναι καθηλωμένες εδώ και χρόνια. Για τα προγράμματα πρόληψης κατά των ναρκωτικών διατίθεται το αστρονομικό ποσό των 720.000 ευρώ.
• Η ανάγκη της Αττικής για έργα αντιμετώπισης καταστροφών είναι της τάξης των 5.715.000 ευρώ όσο ακριβώς το ποσό για δημόσιες σχέσεις και τη διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας!!!
• 5.715.000 για δημόσιες σχέσεις και 5.045.000 ευρώ για εκθέσεις και οργάνωση συνεδρίων!
• Η ανυπαρξία μέσων και εξοπλισμού είναι μόνιμο φαινόμενο, που αξιοποιείται για να μοιράζεται χρήμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ενοικίαση υδροφόρων (2000€ την ημέρα), κάθε φορά που η Πολιτική Προστασία στέλνει σήμα υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς, άσχετα αν χρησιμοποιούνται ή όχι. Είναι προφανές ότι με τα χρήματα που ξοδεύονται προς όφελος συγκεκριμένων ιδιωτικών συμφερόντων, με τα εκατομμύρια που χαρίζονται θα μπορούσε η Περιφέρεια να έχει αγοράσει δεκάδες υδροφόρες, δεκάδες μηχανήματα έργου και να έχει προσλάβει όλο το αναγκαίο προσωπικό, χειριστές κλπ και να αξιοποιούνται ανά πάσα ώρα και στιγμή.
• Την ώρα που η πανδημία μετέτρεψε όλα τα νοσοκομεία σε κέντρα μιας νόσου και έδειξε την απόλυτη ανάγκη να υπάρχει δημόσιο, σύγχρονο και δωρεάν σύστημα υγείας χωρίς επιχειρηματική δράση η οποία υπάρχει και δρα παρασιτικά και ενάντια στην υπερπροσπάθεια των υγειονομικών να σωθούν ζωές η Περιφέρεια προτιμά να κάνει ακριβοπληρωμένες συμβάσεις με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθήνας για να μπαλώνει καταστάσεις.
• Η δαπάνη της μεταφοράς των μαθητών παραμένει καθηλωμένη στα περσινά επίπεδα. Δεν λαμβάνονται, δηλαδή, υπόψη οι νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και που μόνο η ανάγκη τήρησης των αποστάσεων θα έπρεπε να διπλασιάσει τουλάχιστον το κόστος.
• Η Διοίκηση της Περιφέρειας μέσω του ΕΔΣΝΑ, αποφάσισε οριστικά πριν ενάμιση μήνα την κατασκευή της νέας μεγάλης χωματερής και πάλι στη Φυλή. Η επέκταση της ήδη προχώρησε. Ταυτόχρονα ενέκρινε τη λειτουργία 3 εργοστασίων επεξεργασίας και καύσης υπολειμμάτων σκουπιδιών στη Φυλή, το Σχιστό και το Γραμματικό κι όλα αυτά με τις γνωστές εταιρίες των πολλών εκατομμυρίων που δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια στη Φυλή. Προχωράει δηλαδή η παραγωγή ενέργειας με την καύση των υπολειμμάτων σκουπιδιών και παρουσιάζεται μάλιστα ωραιοποιημένα ως «ενεργειακή αξιοποίηση»!!!
• Το έτος ανακύκλωσης όπως το είχε ανακηρύξει ο Περιφερειάρχης φαίνεται ότι έχει να κάνει με τις πυρκαγιές που είχαμε σε 14 τέτοια εργοστάσια στην περιοχή του Θριασίου. Καμιά φροντίδα για μια περιοχή επιβαρυμένη περιβαλλοντικά με προβλήματα δυσοσμίας από τη βιομηχανική δραστηριότητα, αλλά και συνολικότερη ρύπανση. Οι επιχειρηματικοί όμιλοι απαλλάσσονται από την ολοκληρωμένη πρόληψη και προστασία εργαζομένων και κατοίκων από μεγάλα ατυχήματα αφού ο προϋπολογισμός δεν προβλέπει τίποτα ούτε καν για τη δημιουργία «ζώνης ασφαλείας» μεταξύ των κατοικημένων περιοχών και των βιομηχανιών.
Οι εργαζόμενοι στην Περιφέρεια έχουμε επίγνωση ότι υπηρετούμε έναν βαθιά αντιλαϊκό προϋπολογισμό. Θα συνεχίσουμε όμως να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αυτών των συσχετισμών. Για υπηρεσίες στο πλευρό των λαϊκών στρωμάτων της Αττικής και των πραγματικών αναγκών τους το 2021.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ |
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου