Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Πουλάει τις μετοχές της ΠΑΕ Λαμίας ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου! αποχωρεί από το ποδόσφαιρο...

Με ανακοίνωσή του ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου γνωστοποίησε την απόφασή του να αποχωρήσει από το ποδόσφαιρο, παραχωρώντας το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ Λαμία.

      Ο μεγαλομέτοχος των Φθιωτών Πανουργιάς Παπαϊωάννου τόνισε πως μέχρι να βρεθεί αξιόπιστος επενδυτής δεν σκοπεύει να αφήσει «ακυβέρνητη» την ομάδα, ενώ τόνισε πως η απόφασή του αυτή δεν πάρθηκε «εν θερμώ», αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψεως.

Αναλυτικά η ανακοίνωσή του:
«Με την παρούσα θα ήθελα να γνωστοποιήσω, πρωτίστως προς όλο το φίλαθλο κόσμο της Φθιώτιδας, αλλά και προς κάθε άλλο ενδιαφερόμενο, εντός και εκτός του Νομού ή και της Χώρας ή και εκτός αυτής, την σοβαρή και ειλικρινή απόφασή μου για την παύση ενασχόλησής μου με το ποδόσφαιρο και ως εκ τούτου για την μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία 1964 που διαθέτω, σε οποιονδήποτε σοβαρά ενδιαφερόμενο για την αγορά τους και ενδιαφερόμενο να αναλάβει την ιδιοκτησία της ΠΑΕ για την ερχόμενη ποδοσφαιρική σεζόν 2020-2021, κατά την οποία η ομάδα θα αγωνίζεται στη SUPER LEAGUE-1 με μια τριετή εμπειρία στην Πρώτη Εθνική Κατηγορία και μ’ ένα κατά το 90% και πλέον έτοιμο ρόστερ, που δύναται να εγγυηθεί την παραμονή της στην Μεγάλη Κατηγορία και για την επόμενη ποδοσφαιρική σεζόν.
Θέλω να καταστήσω σαφές πως η εν λόγω απόφασή μου δεν λαμβάνεται εν θερμώ, αλλά είναι προϊόν ωρίμου σκέψεως και αποτέλεσμα σοβαρών προσωπικών, οικογενειακών και επιχειρηματικών μου λόγων και είναι οριστική.
Άλλωστε, για τους προαναφερθέντες λόγους έχω παραιτηθεί από τη Διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία 1964, στην οποία δεν μετέχω ήδη από τον Δεκέμβριο του έτους 2019, έχοντας περιοριστεί μόνον στην ιδιότητα του κυρίου μετοχών αυτής, τις οποίες με την παρούσα μου προσφέρω προς πώληση και μεταβίβαση σε οποιονδήποτε σοβαρώς και μόνον ενδιαφερόμενο για την αγορά τους και για την απόκτηση της ιδιοκτησίας της Π.Α.Ε. και εξηγούμαι:
Είναι πολύ καλά γνωστό, αν μη τι άλλο στον κόσμο της Φθιώτιδας, ότι την τελευταία οκταετία, έχω διαθέσει, όχι μόνον τεράστια – τουλάχιστον για τις δικές μου οικονομικές δυνάμεις – χρηματικά ποσά και όχι μόνον όλα τα αποθέματα του ελάχιστου προσωπικού χρόνου που μου απομένει εκτός των εξαιρετικά απαιτητικών επιχειρηματικών μου δραστηριοτήτων, τον οποίο (χρόνο) στέρησα από την οικογένειά μου, αλλά επιπλέον (διέθεσα) και όλα μου τα ψυχικά αποθέματα, για να κάνω το όραμα των πολυπληθών φιλάθλων και φίλων του ΠΑΣ Λαμία 1964, εντός και εκτός του Νομού, πραγματικότητα, δηλαδή να δουν την μεγάλη ομάδα της πόλης της Λαμίας, όχι απλώς να κατακτά μια θέση στο βάθρο των κορυφαίων ομάδων της Ελλάδας, που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Α’ Εθνικής, αλλά επιπλέον και να την βλέπουν να είναι αυτή ανταγωνιστική στην εν λόγω κατηγορία, κατακτώντας μεγάλες επιτυχίες έναντι των μεγαλυτέρων και πιο ιστορικών ποδοσφαιρικών συλλόγων της Πρώτης Εθνικής Κατηγορίας.
Αυτή είναι η παρακαταθήκη που αφήνω στον διάδοχό μου και για τούτο αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανος.
Με τη συνείδησή μου ήσυχη και καθαρή ότι δόθηκα “ψυχή τε και σώματι” στον ΠΑΣ Λαμία 1964, ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου πρωτίστως τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, αλλά και όσους λίγους και σταθερούς πιστούς συνεργάτες μου συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, προκειμένου να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα και τους καλώ να κατανοήσουν και να σεβαστούν την απόφασή μου αυτή, δίνοντάς τους την υπόσχεση ότι θα γίνει προσπάθεια με τα παιδιά της διοίκησης να μην μείνει η ομάδα ακυβέρνητη, μέχρις ότου βρεθεί κατάλληλος, αξιόπιστος συνεχιστής της πρωτόγνωρης αυτής πορείας, τον οποίο και προσκαλώ με την παρούσα να εκδηλώσει το ειλικρινές και σοβαρό ενδιαφέρον του για να συνεχίσει αυτή η Ιστορική Ομάδα την σπουδαία πορεία αυτή που έχει ήδη διαγράψει στα σαλόνια της SUPER LEAGUE-1, στην οποία έχει πολλά ακόμη να δώσει και στην οποία αξίζει να συνεχίζει να αγωνίζεται.
Τους ειδικότερους λόγους και αιτίες που με υποχρεώνουν στην ανωτέρω απόφαση σκοπεύω να τους εξειδικεύσω και εξηγήσω, εφόσον και όταν κρίνω ότι τούτο είναι σκόπιμο σε συνέντευξη Τύπου που, εν καιρώ και εφόσον απαιτηθεί, θα παραχωρήσω προς τούτο, πάντοτε με γνώμονα το συμφέρον της Ομάδας.
Με εκτίμηση και σεβασμό
ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ».
 flogasport.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου