Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Παναγούλα Χατζησεβαστού-Πάντσου: ''λύση με βάση τη συναίνεση''...

 Ταραγμένη εποχή, ημέρες ανασφάλειας, πάρα πολλά κακά μαζί.

 Γαλάζια Πατρίδα - Posts | Facebook

 Όνειρα και προγραμματισμοί στην άκρη,η ψυχολογία στα τάρταρα και οι αξίες εξαφανισμένες. Πιθανόν και πάλι λοκντάουν λόγω covid19.

Ταραγμένη εποχή,ημέρες ανασφάλειας,πάρα πολλά κακά μαζί.
 
 Η τουρκία παραβιάζοντας νόμους και διεθνή δίκαια όπως κάνει χρόνια τώρα αμφισβητώντας κυριαρχικά δικαιώματά μας ''βολτάρει''και όχι μόνο με το Ορούκ Ρέις στις θαλάσσιες ζώνες της Ανατολικής Μεσογείου.
  Ο κίνδυνος ενός σοβαρού επεισοδίου με πιθανότητα γενικευμένης σύρραξης αγγίζει το παρά πέντε.
 Ακολουθούν συνδιασκέψεις,διερευνητικές επαφές,δηλώσεις και πήγαινε - έλα ανωτάτων αξιωματούχων.
     Τα συμφέροντα, οι συμβάσεις πώλησης μαμούθ εξοπλιστικών συστημάτων και  γενικά τα σχέδια επιρροής στην Ανατολική Μεσόγειο οδηγούν την ΕΕ, το Νάτο και τον Αμερικανικό παράγοντα να προτείνουν, νίπτοντας τας χείρας των, ''λύση με β ά σ η  τ ην  σ υ ν α ί ν ε σ η ''. Πρόταση γενικής χρήσης με πολλές παγίδες και ερμηνείες.
 
Εμείς στους ''ψίθυρους καρδιάς'' του απέναντι για ιδιοκτησία στη Μεσόγειο, για γαλάζια πατρίδα  κ.λ.π. δεν προτείνουμε του φωνάζουμε [όπως λέει το άσμα] ''....έχω στα στήθη μου τους στοίχους του Σεφέρη,έχω τον Κάλβο, τον Σολωμό,την Κυρά της Ρω, έχω...έχω...έχω...δεν σε φοβάμαι με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι''.
   Πάντως οι επόμενες μέρες θα είναι λίαν κρίσιμες και καθοριστικές.
 
Παναγούλα Χατζησεβαστού-Πάντσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου