Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

Φιλική επίσκεψη την Άμφισσα πραγματοποιεί ο Dr Πάνος Ευσταθίου το Σαββατοκύριακο 20 & 21 Ιουλίου...


Ο Dr Πάνος Ευσταθίου, Μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, Πρόεδρος της ΕΕΔΚ ΤΥ και Υπεύθυνος Δημόσιας Υγείας της Ν.Δ. επικυρώνοντας το μήνυμά του 

 

   "Αγαπητοί μου φίλοι,

   Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εξαιρετική, μοναδική και τόσο σημαντική για μένα υποστήριξη την οποία μου παρείχατε.
    Η γνώσεις μου και η τεχνοκρατική μου εμπειρία, σε πάρα πολλά θέματα θα είναι στην διάθεση των πολιτών της Φωκίδας, θα είμαι δίπλα σας σε κάθε δυσκολία σε όλους τους τομείς της ζωής, αλλά και στην προσπάθεια να δομήσουμε την Νέα Φωκίδα .
   Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον εξαιρετικό , συνυποψήφιο μου Βουλευτή κ. Ιωάννη Μπούγα, για την επιτυχία του στον όμορφο αυτό αγώνα,
    Η αξιοπρέπεια και ο πολιτικός πολιτισμός διέκρινε το υπέροχο, αυτό ταξίδι. 

  Πάντα μαζί για μία Νέα Φωκίδα.
 Πάνος Α. Ευσταθίου 
Ορθοπαιδικός Χειρουργός 
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών"


    και ανταποκρινόμενος πάντοτε στην αγάπη των συμπατριωτών μας, πραγματοποιεί επίσκεψη στην Άμφισσα το Σαββατοκύριακο 20 & 21 Ιουλίου, προκειμένου να συναντήσει φίλους, γνωστούς και υποστηρικτές σε μια πιο προσωπική και φιλική επικοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου