Η πορθμειακή γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικολάου Φωκίδας, μετά από την δύσκολη κατάργησή της φαίνεται πως σχεδιάζεται να επαναλειτουργήσει.
Σημειωτέον πως μεταξύ Ισθμού Κορίνθου και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η πορθμειακή γραμμή Αιγίου-Αγίου Νικολάου είναι η μοναδική που ενώνει Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα. Εξυπηρετούσε καθημερινά επιβάτες και οχήματα από το 1978.
Μάλιστα, υπήρξε εποχή που στη γραμμή λειτουργούσαν ταυτόχρονα 3 πλοία και τα δρομολόγια ήταν συχνά καθημερινά.
Μάλιστα, υπήρξε εποχή που στη γραμμή λειτουργούσαν ταυτόχρονα 3 πλοία και τα δρομολόγια ήταν συχνά καθημερινά.
Την είδηση της πιθανής επαναλειτουργίας έδωσε ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας Γιάννης Τοχμιτζόγλου, ο οποίος
εξέφρασε την αισιοδοξία του
πως σε λίγους μήνες, ίσως την άνοιξη, η πορθμειακή γραμμή Αίγιο-Άγιος Νικόλαος θα
επαναλειτουργήσει...η δήλωση έγινε στο ΡΑΔΙΟ ΑΙΓΙΟ
Την συγκρατημένη αισιοδοξία του για το θέμα εξέφρασε και ο Δήμαρχος Δωρίδας Γιώργος Καπεντζώνης.
“Έχουμε προχωρήσει σε
διαπραγματεύσεις που τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν είναι ανακοινώσιμες αλλά
εργαζόμαστε πυρετωδώς προς την κατεύθυνση της επαναλειτουργίας της γραμμής”
τόνισε ο Γ.Τοχμιτζόγλου, συμπληρώνοντας. “Ίσως μάλιστα την ερχόμενη άνοιξη ή
γύρω στο Πάσχα, να έχουμε ξανά ferry boat. Είμαι αρκετά αισιόδοξος”.
Σχετικά μάλιστα με την λειτουργία του νέου
λιμένα του Αιγίου, ο Γ. Τοχμιτζόγλου διευκρίνισε πως ο σκοπός του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου
Αιγιαλείας είναι να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα δύο λιμάνια σε σύντομο
χρονικό διάστημα.
“Έχουμε ξεκινήσει ήδη
διαβουλεύσεις με διάφορες εταιρείες, άλλες τις βρήκαμε εμείς κι άλλες βρήκαν
εμάς. Προχωράμε σε ενημέρωση προς το παρόν, τόσο για τα στοιχεία του λιμανιού
μας όσο και για τις εκτιμήσεις μας για το πότε θα αδειοδοτηθεί η λειτουργία του
νέου λιμένα. Βεβαίως το έργο έχει παραδοθεί διοικητικά, τεχνικά όμως υπάρχουν
αρκετές μελέτες που πρέπει να εγκριθούν για να μπορέσει να δέσει πλοίο στο νέο
λιμάνι. Κατ'αρχάς έχουμε τη μελέτη βυθομέτρησης του νέου λιμένα. Έχει γίνει η
σχετική αίτηση στην Υδρογραφική Υπηρεσία Στρατού που είναι η καθ'ύλην αρμόδια
και το κόστος της εργασίας, μαζί με την καταγραφή του λιμένα στους επίσημους
χάρτες, αγγίζει τα 25.000 ευρώ.
Προσπαθούμε κάπως να το μειώσουμε αλλά ουσιαστικά
αυτά τα χρήματα είναι αυτά που θα δώσουν την 'προτεραιότητα' στο δικό μας
λιμάνι, για να λέμε και τα πράγματα όπως είναι. Κατά τα άλλα, ένα ακόμα σοβαρό
θέμα είναι η αξιολόγηση της ασφάλειας του νέου λιμένα, ώστε να προχωρήσουμε στο
ανάλογο σχέδιο. Αυτά είναι και τα σημαντικότερα ζητήματα προς επίλυση, ώστε να
προκύψει η πολυπόθητη άδεια”.
ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.... ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!
ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ!!!! ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ..!!!
εμ ο Αι Νκολας δεν εχει ρεμα για να ξεμπαζωσουν οπως τα χανια, οποτε θαθαθαθα πορθμειο
ΑπάντησηΔιαγραφή