Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...
Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Ο !!! Συνέντευξη του πατέρα του μαθητή Δημοτικού Σχολείου της Λαμίας, που κατέληξε στο Νοσοκομείο...

Αποκλειστικό-Εντοπίστηκαν οι δράστες που ανατίναζαν ΑΤΜ στην Εύβοια | eVima  | Ειδήσεις Εύβοια 

    Ένα περιστατικό ενδοσχολικής βίας έλαβε χώρα στην έδρα της Περιφέρειά μας, στην Λαμία κατά την διάρκεια μαθητικής εκδρομής, σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου! 



 

   Ο ένας μαθητής κατέληξε στο Νοσοκομείο και αυτή την στιγμή τελεί υπό παρακολούθηση, ενώ αναμένεται η ιατρική επανεξέτασή του, για τυχόν επιπλοκές. 

 Ανάστατοι είναι οι γονείς και η Εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και η κοινή γνώμη, αφού το περιστατικό έλαβε πανελλαδική εμβέλεια, αφ ενός λόγω της ηλικίας των παιδιών αφ ετέρου διότι το επιστημονικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, μόλις διακομίστηκε ο μικρός μαθητής, κάλεσε αμέσως τις αρχές, όπως επιβάλλεται.

Σημειωτέον ότι το παιδί που νοσηλεύτηκε είναι γιος Εκπαιδευτικού.

  Προσεγγίσαμε τον πατέρα του παιδιού, ο οποίος είναι ένας νέος άνθρωπος, επιχειρηματίας, βρίσκεται σε άσχημη ψυχική κατάσταση και είναι βαθειά προβληματισμένος. 

   Τον ρωτήσαμε συγκεκριμένα πράγματα, προσπαθώντας να αντιληφθούμε το περιστατικό, το οποίο για τα Ελληνικά δεδομένα είναι σπάνιο.  Κυρίως ως προς την ηλικία των παιδιών. 

 Δέχθηκε να μας απαντήσει, μετά από επίμονη παραίνεσή μας, είναι αλήθεια, και τον ευχαριστούμε θερμά γι αυτό. 

 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

 

*  FokidaTV - Αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, ωστόσο θα μπορούσατε να μας περιγράψετε τα γεγονότα, όπως τα βιώσατε; Τί ακριβώς συνέβη; 

 

 * Πατέρας μαθητή:  -  Το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/4/2024 πήγε η σύζυγός μου να πάρει το παιδί μας από το Σχολείο του. Εκεί την κάλεσαν στον προαύλιο χώρο και βρήκε το παιδί μας χτυπημένο σε κακή κατάσταση και οι συνάδελφοί της (είναι απόφοιτος  Παιδαγωγικού) της είπαν ότι είχε καυγαδίσει με ένα άλλο παιδάκι, μικρότερό του κατά ένα χρόνο, στην διάρκεια της σχολικής εκδρομής.

  Η σύζυγός μου έφερε το παιδί στο σπίτι αιμόφυρτο, χτυπημένο και τρομοκρατημένο. Όταν το είδα σε αυτή την κατάσταση, πήγαμε αμέσως στο Νοσοκομείο Λαμίας. Μόλις το είδαν οι γιατροί κάλεσαν αμέσως την Αστυνομία. Οι ώρες που ακολούθησαν ήταν επώδυνες, το παιδί υποβαλλόταν σε διαρκείς εξετάσεις, υπερήχους, αιματολογικές, ακτινολογικές, τα πάντα, πονώντας πολύ, φοβισμένο και σε κακή ψυχολογική κατάσταση. Παράλληλα οι Αστυνομικοί ήταν συνεχώς μαζί μου με ρώτησαν επανειλημμένα εάν επιθυμούμε να μάθουμε τί συνέβη και ποιος ευθύνεται,  και δέχθηκα. Αμέσως μετά ήρθαν άνδρες του Τμήματος Ασφαλείας Λαμίας. Είδαν και τους γιατρούς και μου ζήτησαν εκτός της Ιατρικής και Ιατροδικαστική γνωμάτευση.  Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω τους Αστυνομικούς, έδειξαν μεγάλη κατανόηση στην κατάσταση που βρισκόμασταν.  Επίσης θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους γιατρούς, για το ενδιαφέρον και την ανησυχία τους.

 

* FokidaTV  -   Πότε αντιληφθήκατε την έκταση που είχε πάρει το θέμα;  

 

 * Πατέρας μαθητή:  - Άρχισαν να μου τηλεφωνούν από διάφορα ΜΜΕ, τοπικά και από την Αθήνα. Δεν καταλάβαινα πολύ καλά μέσα σε όλο αυτό. Κάποια στιγμή τηλεφώνησε η Δ/ντρια του Σχολείου και είπε πως οι γονείς του άλλου παιδιού θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μας και να ζητήσουν συγγνώμη. Δέχθηκα και της είπα ότι θα επικοινωνήσουμε μετά το Νοσοκομείο. Αργότερα επικοινώνησε μαζί μου ο Δ/ντής Α' Βάθμιας και ζήτησε να με δει, άμεσα. Συναντήθηκα εσπευσμένα μαζί του και με ρώτησε την άποψή μου για τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου. Του είπα το περιστατικό όπως είχε, ήταν βιαστικός, κι εγώ έπρεπε να επιστρέψω στο παιδί.

  Την επομένη, επικοινώνησαν μαζί μου κάποιοι γνωστοί και μου μετέφεραν πως  σε γνωστό σαιτ της πόλης, η μητέρα του παιδιού που ήθελε να μας ζητήσει συγγνώμη,  ανέφερε ότι ο υπαίτιος ήταν το παιδί μου. Κάτι που με εντυπωσίασε είναι η αναφορά ότι "το δικό μου παιδί είναι αγαπητό"....

 Φυσικά, υπάρχει ο νόμος και κατανοώ την θέση της. Η δική μας θέση, όμως, ποιά είναι; Την θέση του παιδιού μου ποιός την κατανοεί; 

Εμείς από την πλευρά μας δεν κατηγορήσαμε ΠΟΤΕ το παιδάκι που χτύπησε τόσο πολύ το δικό μας παιδί, αν και μικρότερό του, ούτε ρωτήσαμε αν είναι η πρώτη φορά που το χτυπάει. Ούτε ρωτήσαμε αν το κλωτσούσε συνέχεια στο κεφάλι, ούτε αν του πάτησε και εξάρθρωσε το δάκτυλο, ούτε αν τον χτύπησε στο στόμα και του έσπασε το δόντι, ούτε για τις μπουνιές στο σώμα και στο πρόσωπο. Ούτε είπαμε αν πλησίασε το παιδί μας το ζωάκι, την χελώνα.

  Αν, όμως, για την πράξη του παιδιού της, η κατεύθυνση της μητέρας είναι η δικαίωσή του... τί θα ακολουθήσει; Όταν το παιδί μου επιστρέψει στο Σχολείο, πώς θα του συμπεριφέρεται το "αγαπητό" παιδί που το τραυμάτισε; Γιατί να μην το επαναλάβει, αφού καλώς έπραξε;;

  Εμείς δεν αναφερθήκαμε ΠΟΤΕ στο άλλο παιδί, δεν χαρακτηρίσαμε ΠΟΤΕ, δεν υπονοήσαμε ΠΟΤΕ, δεν είπαμε αν και γιατί είναι αγαπητό... υπάρχει λόγος που αναφέρεται αυτό; το δικό μας παιδί δεν είναι αγαπητό; δεν είναι αποδεκτό; απομονώνεται; δέχεται μήπως μπούλινγκ; Από ένα μόνο μαθητή ή από ομάδα που υποστηρίζονται "αγαπητικά" μεταξύ τους; Εκτός εάν η μητέρα, η οποία δικαιολογεί την πράξη του παιδιού της δημόσια, υπονοεί ότι έχει και υποστηρικτές από συμμαθητές; Καταλαβαίνει τί περιγράφει η μητέρα του άλλου παιδιού;; Πρωτότυπος τρόπος να ζητήσει κανείς συγγνώμη.

 

* FokidaTV -   Προφανώς, το ζήτημα θα εξεταστεί αρμοδίως, διότι η ενδοσχολική βία και το ¨μπούλινγκ»  είναι αντικείμενο διεθνώς της δικαιοσύνης και γι αυτό και το Νοσοκομείο κάλεσε αμέσως τις αρχές.  Ποιά είναι η κατάσταση  τώρα;

 

* Πατέρας μαθητή: Εμείς έχουμε το παιδί μας υπό παρακολούθηση, θα υποβληθεί εκ νέου σε αναλυτικές και πολλές ιατρικές εξετάσεις. Είμαστε δαρμένοι σωματικά και ψυχικά.

 Είμαστε βαθειά προβληματισμένοι, διότι μετά από αυτά, έχουμε οδηγηθεί σε κάποια συμπεράσματα: 

 Κατ αρχήν, περιμένουμε να διαπιστώσουμε την υποστήριξη του Υπουργείου και της Εκπαιδευτικής  Κοινότητας σε επίπεδο ψυχολογικό και σε επίπεδο λειτουργικό και θεσμικό. 

Κατά δεύτερο, θα πρέπει να υπάρξουν κάποιες διαβεβαιώσεις, για την ασφάλεια του μη "αγαπητού" παιδιού μας. Τί προβλέπει η Πολιτεία για την προστασία και την λειτουργία των σχέσεων στο εξής; Πώς θα αποκατασταθεί η ομαλότητα στην σχολική κοινότητα; 

 Τέλος, θα επιμείνουμε στην επικοινωνία με κάθε πλευρά, ακόμη κι αν δεν είμαστε "αγαπητοί", για το καλό του παιδιού μας... 

 

* FokidaTV -  Σας ευχαριστώ θερμά  που δεχθήκατε να μας απαντήσετε, υπό τις περιστάσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου