Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...
Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Μήνυμα Θοδωρή Πλουμάκη υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Δελφών...

Αγαπητοί συνδημότες 

 

 


 αποφάσισα σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές να συστρατευτώ με τον υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών ΛΟΥΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟ με κύριο μέλημα μου την αλλαγή κλίματος και νοοτροπίας, ώστε η διαφάνεια, η επαφή με τον πολίτη, η καθημερινότητα, με την περισσότερη δυνατή βοήθειά μας στο τομέα υγείας, παιδείας και  πολιτισμού, να έχει και την σφραγίδα του Δήμου μας.

    Διοίκηση με ταπεινότητα, εντιμότητα και φυσικά αποτελεσματικότητα. Θέλω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών και να βάλω ένα λιθαράκι στην καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου.

 Ο ρόλος μου εφόσον εκλεγώ, θα λειτουργεί ως ομπρέλα προστασίας στα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία διέπονται σύμφωνα με τον νομοθέτη από τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ αρχής.

 Η εμπειρία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση με έμαθε να είμαι πιστός σε αρχές και αξίες, να δίνω αγώνες προς το συμφέρον της κοινωνίας στην οποία ζω, να συμμετέχω στα καθημερινά της προβλήματα με στόχο την λύση τους.

  Για τον λόγο αυτό ζητώ να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπο μου και να μου δώσετε την τιμή και την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

  Σας ευχαριστώ πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου