Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...
Άγιο Φως -Πανάγιος Τάφος - Ι. Ναός Αναστάσεως, Ιεροσόλυμα, Ισραήλ...

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023

Υποψήφιος στις Δημοτικές Εκλογές Δήμου Δελφών ο ΠολυΒαλκανιονίκης ΒΑΔΗΝ Μαρίνος Λύτρας!...

     


Ονομάζομαι Λύτρας Μαρίνος και οι γονείς μου είναι ο Ιωάννης και η Δήμητρα.

    Γεννήθηκα τον Απρίλιο του 1980 και μέχρι την ενηλικίωση μου έζησα στην περιοχή μας υπηρετώντας τον Αθλητισμό και τον Εθελοντισμό.

   Κατατάχθηκα και υπηρέτησα τη θητεία μου στο στρατό ως μέλος των ειδικών δυνάμεων και απολύθηκα ως έφεδρος αξιωματικός με το βαθμό του Ανθυπολοχαγού.

  Λόγω των σπουδών μου στην Νοσηλευτική, εργάστηκα στην εταιρεία "ΚΛΙΜΑΚΑ" υπηρεσιών ψυχικής υγείας και προγραμμάτων κοινωνικής ενσωμάτωσης ευάλωτων ομάδων πληθυσμού και καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού. 

 Η επιθυμία για ανιδιοτελή προσφορά όχι μόνο στον συνάνθρωπο αλλά και στο περιβάλλον, με οδήγησε στα μονοπάτια του εθελοντισμού, τα οποία με υπερηφάνεια περπάτησα ως εθελοντής πυροσβέστης κατά το παρελθόν αλλά και περπατώ ως μέλος εθελοντικών ομάδων. 

 Σήμερα, ζω στην Άμφισσα με την οικογένειά μου και υπηρετώ τον τόπο μου ως αστυνομικός της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φωκίδας κατέχοντας το βαθμό του Αρχιφύλακα, ως πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου απανταχού Σερνικακιωτών, και ως αιρετός, εκλεγμένος τοπικός σύμβουλος της Κοινότητας Σερνικακίου.

  Η αγάπη μου για τον αθλητισμό είναι διαχρονική και συνοδεύεται από πλούσια αθλητική δραστηριότητα με συμμετοχές και μετάλλια σε πανελλήνια πρωταθλήματα του ΣΕΓΑΣ αλλά και με πρωτιές σε διεθνείς αγώνες της ΟΕΒΑΣ στους οποίους έχω συμμετάσχει αλλά και εξακολουθώ να συμμετέχω παραμένοντας ενεργός αθλητής στίβου.

  Οι διακρίσεις που κατέκτησα υπολείπονται μπροστά στα τεράστια οφέλη που έχω αποκομίσει ως αθλητής. Συνέπεια, πειθαρχία, αφοσίωση, επιμονή, είναι μόνο κάποιες από τις αρετές που εξαιτίας του αθλητισμού έχω καλλιεργήσει.

  Επιστρέφοντας στον τόπο μου μετά από αρκετά χρόνια, δυστυχώς διαπίστωσα πως τον βρήκα όπως τον άφησα, με λιγότερους κατοίκους και ευκαιρίες. Στόχος μου είναι να βελτιωθεί ουσιαστικά η λειτουργία και η εικόνα του, όπως οι σύγχρονοι δήμοι της χώρας μας.

  Προτεραιότητα μου και όλων μας, η τοπική αγορά του Δήμου Δελφών που παλεύει να ζήσει, η καθαριότητα, τα καλοσυντηρημένα οδικά και αγροτικά δίκτυα, τα αδέσποτα, η διασύνδεση των τουριστών που επισκέπτονται τους Δελφούς με όλο τον πολιτιστικό πλούτο της περιοχής μας, η εγκληματικότητα και η επίλυση της χρόνιας γκετοποίησης των Ρομά.

  Επιπλέον, οι σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις και η φροντίδα στις υπάρχουσες, η στήριξη των πολιτιστικών συλλόγων, η ανάπτυξη του αγροτουρισμού σε έναν καθεαυτού τόπο που θα μπορούσε να ευδοκιμήσει. Επίσης τα πρότυπα πάρκα για την οικογένεια, η αντικατάσταση του οδοφωτισμού με σύγχρονα led και γενικά η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα των δημοτών, μέρος των οποίων είναι η οικογένειά μου, οι φίλοι, οι συνάδελφοι, οι συμπολίτες, είναι το ζητούμενο που θα επιδιώξω και για το οποίο θα αγωνιστώ στον στίβο της τοπικής αυτοδιοίκησης, με σχεδιασμό και αναπτυξιακό πλάνο.

 Ο τόπος μας πρέπει να ικανοποιεί πρώτα εμάς τους ίδιους για να μπορέσει να προσελκύει επισκέπτες. Πυξίδα και γνώμονας των επιλογών μας αποτελεί ο άνθρωπος και το ευρύτερο καλό. 

 Με στοχευμένα έργα και παρεμβάσεις ο δήμος μας μπορεί να αναγεννηθεί και να αποτελέσει σημείο αναφοράς. Ποτέ δε φοβήθηκα να αναλάβω ευθύνες. Αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά και να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου, προκειμένου να συμβάλλω στη δημιουργία των αναγκαίων και ικανών συνθηκών ώστε ο δήμος Δελφών να αποτελεί επιλογή και προορισμό για όλους. 

 Γνωρίζοντας από κοντά τον Λουκά Αναγνωστόπουλο, ένα άνθρωπο προσιτό, που ακούει τους προβληματισμούς σου και διαπιστώνοντας ότι έχει πρόγραμμα και μπορεί να βάλει σε μια σειρά την αταξία του δήμου μας, αποφάσισα να συμπαραταχθώ μαζί του. 

 Πιστεύω ακράδαντα ότι μέσα από την "Ανανεωτική δύναμη Δελφών" θα μπορέσω να υλοποιήσω συντεταγμένα τις προσδοκίες μου για την καθημερινότητα, την ασφάλεια, τις ίσες ευκαιρίες, τον παραδοσιακό πολιτισμό και τον αθλητισμό προς όφελος δικό μας και των παιδιών μας, βοηθώντας με τις δυνάμεις μου στην πραγματοποίηση του συνολικού οράματος του συνδυασμού. Γιαυτό λοιπόν, ζητώ την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας. 

 Δεσμεύομαι ότι θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να τιμήσω την εμπιστοσύνη που θα μου δείξετε, ισότιμα προς όλες τις δημοτικές ενότητες του Δήμου Δελφών, έχοντας ως μοναδικό φάρο και οδηγό, το καλύτερο για τον τόπο μας! 

                   Σας ευχαριστώ

                                                 Λύτρας Μαρίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου