Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Εκπομπή Πένυς Τσακίρη 19-3-2012



Παραίτηση Γραμματέα ΠΑΣΟΚ Φωκίδας



Γιάννης Αργύρης  μέλος  ΠΑΣΟΚ Φωκίδας για την ψηφοφορία του κόμματος προκειμένου για εκλογή προέδρου, δηλ. του κ,. Βενιζέλου
*…από 14 ετών είμαι στο ΠΑΣΟΚ αλλά τώρα απείχα για να μπορώ να κυκλοφορώ  με αξιοπρέπεια
*…πίεσαν πολύ για να συμμετέχει ο κόσμος στην ψηφοφορία και λίγοι πήγαν…
*…ήμουν παλιά υποστηρικτής  του Βενιζέλου αλλά τώρα…



Ακροάτρια από το Γαλαξείδι, μέλος του ΠΑΣΟΚ που δεν πήγε να ψηφίσει…



Νίκος Πέτρου Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Φωκίδας για την παραίτησή του από το ΠΑΣΟΚ


*…είμαι πολύ φορτισμένος…μετά από 38 ολόκληρα χρόνια αναγκάζομαι να αποχωρήσω από την παράταξη…μου στοιχίζει πολύ σαν άνθρωπο…
*…η αποχώρησή μου δεν σημαίνει ότι θα πάω σπίτι μου…αισθάνομαι αρκετά δυνατός να σταθώ πλάι στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη…
*…δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι θα κάνω …αν θα προσχωρήσω στο κόμμα Κατσέλη…ευχαριστώ όλους…
*…κάποιοι έλειπαν από τον αγώνα όλα αυτά τα χρόνια…



Θανάσης Κουφάλης Γραμματέας Δημοτικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Ιτέας



*… θα μπορούσα κι εγώ να υποβάλλω την παραίτησή μου…αλλά δεν το κάνω…
*…δεν με ικανοποιεί η ψηφοφορία…
*…όντως ήταν τρωτή η διαδικασία … δεν είχαμε σύστημα on line






Λεωνίδας Καραμπάρμπας  μέλος Δημοτικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Ευπαλίου

*…ο κ. Πέτρου παραιτήθηκε για τους δικούς του λόγους…
*…δεν είναι καλό που δεν υπήρχαν κι άλλοι υποψήφιοι για την Προεδρεία…
*…πρέπει να αλλάξουν όλα…το μέλλον θα δείξει ….


Δημήτρης Πιπεριάς πρώην βουλευτής ΠΑΣΟΚ Εύβοιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου