Αριστείδης Ηλ. Παπαλάιος Ιτέα 1/10/2015
τέως Δήμαρχος Ιτέας
Κοιν.
Τοπικά ΜΜΕ
Επειδή στην από 26-09-2015 απαντητική δημόσια επιστολή σας στον κ. Ταγκαλή, αναφέρεσθε τόσο σε εμένα προσωπικώς όσο και σε μέρος του έργου μου ως Δημάρχου
Ιτέας το οποίο και αμφισβητείτε, και σας προβληματίζει και είναι επικίνδυνο, όπως λέτε,
για την τύχη του Γ.Π.Σ. Ιτέας(!), έχω να δηλώσω τα εξής:
Αριστείδης Ηλ. Παπαλάιος
τέως Δήμαρχος Ιτέας
κ. Δήμαρχο Δελφών
ΆΜΦΙΣΣΑ
Κοιν.
Τοπικά ΜΜΕ
Επειδή στην από 26-09-2015 απαντητική δημόσια επιστολή σας στον κ. Ταγκαλή, αναφέρεσθε τόσο σε εμένα προσωπικώς όσο και σε μέρος του έργου μου ως Δημάρχου
Ιτέας το οποίο και αμφισβητείτε, και σας προβληματίζει και είναι επικίνδυνο, όπως λέτε,
για την τύχη του Γ.Π.Σ. Ιτέας(!), έχω να δηλώσω τα εξής:
1)
Η προσπάθειά σας να διαμορφωθούν ΣΧΟΑΠ και Γ.Π.Σ στην Ιτέα καλύτερα δήθεν από πριν, είναι παραπλανητική, ύποπτη, δεν
έχει καμία βάση, καμία λογική, καμία σοβαρότητα και βεβαίως καμία νέα
διαβούλευση δεν χρειάζεται αφού ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Επομένως, ό, τι
σχεδιάζετε εάν δεν αφορά εξυπηρετήσεις υμετέρων τότε επιδιώκεται σκόπιμη καθυστέρηση
διαδικασιών ώστε να μην προχωρήσει τίποτα.
2)
Αντιθέτως με τα
όσα ισχυρίζεστε, ότι η αναθεώρηση Π.Σ. προηγείται της κυκλοφοριακής μελέτης σας
πληροφορώ ότι η ενσωμάτωση της κυκλοφοριακής μελέτης στο Γ.Π.Σ. είναι αναγκαία
και απαραίτητη:
α) Διότι υποχρεωτικά πρέπει να
εξετάζονται μεταξύ άλλων θέματα ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ τόσο στους ΧΑΡΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ όσο και
στους ΧΑΡΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ. (Κ.Υ.Α. 9572/1845/00[ΦΕΚ – 209/7-4-00]) καθόσον οι κοινόχρηστοι χώροι και το οδικό δίκτυο επηρεάζουν
τις χρήσεις γης του Γ.Π.Σ. Ιτέας,
β) Διότι αυτά τα ζητήματα κατά το πλείστον, έχουν
κριθεί και λυθεί ορισμένα έχουν δρομολογηθεί και έχουν όλα γίνει από την
κοινωνία ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ,
γ) Σχετικά με την πλατεία
Ηρώων η μελέτη δεν προτείνει διάνοιξη, όπως παραπλανητικά ισχυρίζεται η …άλλη
άποψη, απεναντίας η μελέτη προτείνει την συνέχεια και επικοινωνία της λεωφόρου
η οποία αποκόπτεται από την πλατεία παραδόξως και παραλόγως.
δ) Σχετικά με τους πεζοδρόμους
(Ηρώων και Άστιγγος) που ποτέ δεν υπήρξαν πεζόδρομοι, με την μελέτη αυτή
προτείνεται η κατάργησή τους στην επικείμενη
και αναγκαία αναθεώρηση του
σχεδίου πόλεως Ιτέας και
ε) Τόσο η κυκλοφοριακή όσο και
το Γ.Π.Σ., είναι μελέτες που έχει έχει
εκπονήσει το ίδιο μελετητικό γραφείο και είναι επιστημονικά ανακόλουθο και
θεσμικά (τουλάχιστον) απρεπές ό, τι άλλο ισχυρίζεστε και προτείνετε.
3) Και επειδή, ατυχέστατα και με πρόθεση λασπολόγησης
αναφερθήκατε σε κόστη, αναλυτικά σας γνωρίζω τα παρακάτω:
α) 9.000,00 € δαπανήθηκαν από
τον προϋπολογισμό του Δήμου για την υπάρχουσα, ισχύουσα και από το έτος 2008
λειτουργούσα κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά
και για την μελέτη του Γ.Π.Σ Ιτέας που εντάξαμε στο ΕΣΠΑ (προυπ.140.000€ και
αναδοδ.90.000 €) και εσείς με αυτό
εργαλείο κάνετε σήμερα τις «μαγκιές» σας,
β) 300.000,00 € δαπανήθηκαν
από τα ευρωπαϊκά προγράμματα ΘΗΣΕΑΣ (σύμφωνα με μελέτη που εντάξαμε) για την
σήμανση των οδών, πλατειών, υπηρεσιών, σχολείων, οδικού δικτύου εισόδων πόλης, παραλίας,
φωτεινών επιγραφών κ.ο.κ. και
γ) 100.000,00 € επίσης από το
πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ (σύμφωνα με μελέτη που εντάξαμε) για την ανάπλαση και την
αναβάθμιση του εμπορικού μας κέντρου με
την επίστρωση σταμποτής ασφάλτου στις
οδούς Καραϊσκάκη και Μεταμορφώσεως (που η μελέτη πρότεινε πεζόδρομο).
4) Γιατί λοιπόν θα
πρέπει να ακυρώσουμε όλα τα παραπάνω και να ξαναρχίσουμε
από την αρχή!; Ποιος
και τι απαιτεί κάτι τέτοιο!;
Και κλείνοντας, κρίνω σκόπιμο να υπενθυμίσω ότι το έτος 1999
παρέλαβα από τους προηγούμενους έναν πολύ νοικοκυρεμένο Δήμο.
Το έτος 2011 τον
παρέδωσα περισσότερο νοικοκυρεμένο, με
άριστα καταρτισμένο προσωπικό που στελεχώνει σήμερα τις κεντρικές υπηρεσίες του
Δήμου Δελφών (και όχι μόνο), καθώς και με πλουσιότατο εξοπλισμό που βρίσκεται ….όπου βρίσκεται, σήμερα.
Ελπίζω να μην επανέλθω.
Τα έργα και η αξία όλων μας κρίνεται από αυτούς που υπηρετήσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε να γράψει για το έργο σου κάποιος άλλος κ. Παπαλάϊε.
Μην εξυμνείς εσύ ο ίδιος, τον ίδιο σου τον εαυτό. Δεν είναι σωστό.
Οι γεροντοκόρες αυτοσαρκάζονται όταν δεν βρίσκουν κανέναν να αξιολογήσει την ομορφιά τους.
Δεν μας είπατε αν το ΓΠΣ προβλέπει την διάνοιξη της οδού, Ιτέα-Ηρώων-Λαίνη-Εθνική οδός, γιατί την βλέπω ακόμη κλειστή.
Ο πρώην δήμαρχος τον οποίο λάτρεψε.. και έκανε τεμενάδες ,"έγραφε" τους λόγους του, ήταν συνέχεια μαζί του, αλλά στο τέλος δεν του έδωσε το ΔΑΧΤΥΛΊΔΙ...
ΔιαγραφήΝΑΙ... αυτός είναι ο σημερινός Δήμαρχος που πουλάει σιγά-σιγά ι όλους όσους σταθούν εμπόδιο στην άσκηση εξουσίας "τύπου - Κορέας" ...
πολλούς εξαπάτησε και χρησιμοποίησε με την "αθώα - άφθαρτη" εικόνα του , που τόσο καλά έμαθε δίπλα στον μέντορά του , να χρησιμοποιεί ..διανθίζοντάς την με "ταπεινότητα"..
τώρα σε καταλαβαίνουμε..
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΠΑΛΑΙΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή300.000 ευρώ για τισ σημανσεις στην Ιτεα ..? που δειχνουν που ειναι το κεντρο της Ιτεας κλπ ΑΡΕ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ !!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕ.ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΛΙ Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΣΑΛΩΝΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήESY O TRITOS
ΑπάντησηΔιαγραφήLEFTA EINAI APO PROGRAMMA
AN DEN TA PAREIS ESY THA TA PAREI KAPOIOS ALLOS
MPOYRDES EIPES
GINE KSANA XORIO PALI NA SE GLENTANE
Πολύ πετυχημένη κυκλοφοριακή, κάνεις γύρω γύρω όλοι για να πας σπίτι σου με μονοδρομήσεις σε δρόμους που δεν χρειάζονταν πχ Παπαναγιώτου. Δεν έλυσε θέματα η κυκλοφοριακή στην Ιτέα αλλά δημιούργησε. 'Άσε που όλα έγιναν για την πλατεία και την κόντρα μεταξύ δύο. Κρίμα να καις το έργο σου με εμμονές.
ΑπάντησηΔιαγραφή