Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

epikourositeas: "Αποκαθιστά" την αλήθεια...ψευδόμενος ο Φουσέκης...! Τα αποκαλυπτικά τοπογραφικά...

Τα τοπογραφικά και η εισαγγελική εισήγηση:

  Σχετικά με το:  Φουσέκης - ποτέ δεν υπήρξαν πελάτες μου οι Δάβαρης και Καλτσής...

ΔΗΜΑΡΧΟΣ : ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ (ΤΟΥ) ...ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ!


1. ...αποσπάσματα από την εισήγηση της Εισαγγελέως Πρωτοδικείου Άμφισσας κας Βλάχου...σχετικά με την εταιρεία ''Δάβαρης-Αράχωβα ΕΠΕ'' ...





 2.  ...το δεύτερο Τοπογραφικό από τα ''Τουμπανάρια'' με την υπογραφή του Ν. Φουσέκη, το οποίο  έγινε κατ' εντολήν της ''πελάτισσάς'' του κυρία Κονδυλία-Λυδία Καλτσή, η οποία συμπτωματικά είναι η θυγατέρα του Παν. Καλτσή.

 Με αυτό το ''διορθωτικό'' Τοπογραφικό, έγιναν τον Δεκέβριο του 2003 η εδαφική''τακτοποίηση'' του οικοπέδου και η πώλησή του αφού κατατμήθηκε, στην ''Δάβαρης-Αράχωβα ΕΠΕ'' με 5 (πέντε) εν σειρά συμβόλαια...





 epikourositeas:

3 σχόλια:

  1. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΛΑΣΤΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΣΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΠΛΑΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΠΛΑΣΤΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΤΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΡΕ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ?ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Επικουρικά'' και εγώ με τη σειρά μου, επιτρέψατε στη ταπεινότητά μου , λόγω της συχνοτάτης εμφανίσεως της σεπτής ιερωσύνης με τον θεματοφύλακα των ιερών αρχαιοτήτων Νικόλαο, να ικετεύσω μετά παρακλήσεων δι΄ ευχάς προς επάνοδον των ευλογημένων τοπογραφικών εις την οδόν της αληθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα επικουρικα ΠΕΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή