Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Σήμερα: Πολίτες στο Προσκήνιο: ημερίδα για τις επιπτώσεις των μεταλλείων στην Ιτέα...




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
           15-4-2013
Συντοπίτες και συντοπίτισσες


 
          Το Σάββατο 20-4-2013 στις 7.30μμ η δημοτική Κίνηση ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ σας καλεί σε συγκέντρωση-συζήτηση με θέμα «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ».


          
   Θα γίνει προβολή της ταινίας «ΑΠΛΗΣΤΟΝ ΚΕΡΔΟΣ » του Γιάννη Καρυπίδη με θέμα τις εξορύξεις χρυσού στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και ντοκιμαντέρ από την περιοχή μας.

Θα εκτεθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τα πληγωμένα ορεινά τοπία της Φωκίδας.
         
   Θα ακολουθήσει συζήτηση με τον εκπρόσωπο των κατοίκων της Χαλκιδικής  κ. Τόλη Παπαγεωργίου καθώς και τον κ. Δημήτρη Μπάκα  εκπρόσωπο των κατοίκων Καστελλίων.
Παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν από συμμετέχοντες.


Καλούμε τους τοπικούς  συλλόγους και πολίτες που ενδιαφέρονται να παραβρεθούν και να συμμετάσχουν στην εκδήλωση-συζήτηση.  

4 σχόλια:

  1. ΤΗΝ ΙΤΕΑ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΩΓΡΑΜΠΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γνωριζετε ποσοι σωγαμπροι δουλευουν στα μεταλλεια ολα αυτα τα χρονια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το όνειρό μου είναι να γίνω κάποια μέρα μπροστάρης στους αγώνες των <> δηλ. συνταξιούχος απο τα σαράντα μου ή δημόσιος υπάλληλος (κατα προτίμηση στον ΟΤΕ μη παίρνουμε και ψίχουλα),να έχω κάνει και τη καβάντζα μου απο μαύρη εργασία (κανα ιδιαίτερο κλπ).
    Μετά θα αρχίσω το μεγάλο αγώνα, να κλείσουν τα μεταλλεία, κάτω τα χέρια απο τη Μαρίνα να κάνω τις βόλτες μου,να κλείσουν όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις,κλπ κλπ κλπ.
    Θέλω την ησυχία μου ρε παιδί μου κακό είναι;
    Τι με νοιάζει πως θα ζήσουν οι άλλοι;
    Ας γινόντουσαν δημόσιοι υπάλληλοι να κάνανε ζωάρα ναί ρε, άαααα... και να έρθει η αριστερά στην εξουσία όποιος τόλμησε να δουλέψει και να κάνει λεφτά να του του τα πάρουν του μασκαρά, να τα δώσου σε εμάς έτσι;
    Κάτω το παλιοκεφάλαιο άντε μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηθελα μια μερα να τρελαθει ο Κυριακοπουλος και να κλεισει το μαγαζι - να σκεφτει δικο μου ειναι το κλεινω. ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ Λ Α Μ Ο Γ Ι Α!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή