Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Χρήστος Κ. Γιαννικούλης: ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ!

                           ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ




      Σκοπός της επιστολής μου είναι να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου στο Επιστημονικό και Νοσηλευτικό προσωπικό της Ορθοπεδικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου της Άμφισσας .
      Στις 18 Φεβρουαρίου έπειτα από ατύχημα που είχα στην παραλία Τολοφώνος διακομίστηκα με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο της Άμφισσας. Η άμεση μεταφορά μου και η άμεση διάγνωση του κατάγματος ισχύος που υπέστην είχε ως συνέπεια την επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση που μου έκανε ο διακεκριμένος χειρούργος Κος  Αθανάσιος Ζαχαρόπουλος , διευθυντής της μονάδος.
      Τις μέρες που ακολούθησαν ήμουν μακριά από το σπίτι μου, όμως ήμουν ασφαλής με υπεύθυνη παρακολούθηση.  Η καλή οργάνωση της λειτουργίας, της όλης Ορθοπεδικής μονάδας, το αμέριστο ενδιαφέρον  των ειδικευομένων ιατρών  Αναστάσιου Σμυρνή και Ιάκωβου Βλαστού, η πλήρης φροντίδα των νοσηλευτριών, η καθημερινή αποτελεσματική συμβολή των φυσιοθεραπευτριών, μου έδωσαν τη δυνατότητα της θεαματικής βελτίωσης που είχα ώστε  να επιστρέψω σε αρκετά καλή κατάσταση στην Αθήνα.
      Σήμερα θέλω να εκφράσω θερμά τις ευχαριστίες μου και την ευγνωμοσύνη μου στο Επιστημονικό και Νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου, όπως επιβάλλεται να  επισημάνω ότι στις μέρες μας που όλα τα θεωρούμε διαλυμένα στην Ελλάδα, υπάρχει φως και θαλπωρή σ ένα μικρό Νοσοκομείο που λειτουργεί θαυμάσια .
      Το Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας το θεωρώ ένα υπόδειγμα του είδους που χάριν της προσπάθειας του ανθρωπινού δυναμικού του, αξίζει πολλών συγχαρητηρίων .

   Σοφία Καραμπέλλου
          Διονύσου 19
Τ.Τ. 15351 Κάντζα Αθήνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου